8/08/2017 06:00:00 AM

Powrót spódnic z lat 70

Połowa wakacji już minęła, ale słońce wciąż nie odpuszcza i nie brakuje nam upalnych, letnich dni. Gdy na dworze jest gorąco warto ubrać się w jasne i zwiewne ciuchy np. plisowane spódnice. Były one hitem lat 70 minionego wieku, a wraz z rokiem 2017 powróciły dzięki takim projektantom jak Gucci czy Valentino.
Plisowane spódnice można znaleźć w bardzo wielu sieciówkach. Dostępnych jest wiele kolorów, ale najbardziej popularne są różowe i srebrne, bądź szare. W różnych sklepach możemy też trafić na różne długości. Zwykłe, standardowe, przed kolano można znaleźć np. w Sinsayu, a takie dłuższe za kolano lub do kostek w H&M.

My, w obu naszych stylizacjach, wykorzystałyśmy krótkie wersje plisowanych spódnic. Magda postawiła na pudrowo różową spódniczkę, do tego koronkowe, białe body oraz białe espadryle w kwiaty. Całość podkreśliła delikatną biżuterią, która kolorystycznie pasuje do spódniczki.

Ja wybrałam miętową spódniczkę, biały koronkowy top oraz białe sandałki z frędzlami. Dodatkiem do stylizacji jest kopertówka na łańcuszku w kolorze spódnicy oraz biżuteria. Obydwa looki są raczej delikatne, utrzymane w pastelowych kolorach, więc bardzo dziewczęce.

Zdjęcia robiłyśmy przed Filharmonią Gorzowską, która idealnie pasowała nam do tematyki posta. Mamy nadzieję, że sesja, jak i stylizacje się wam spodobały - czekamy na wasze opinie w komentarzach.
Do następnego napisania
Magda i Mania

22 komentarze:

  1. Obie spódnice są bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spódnice ostatnio są bardzo modne.. ja jakoś nie potrafię się do nich przekonać :/
    Miłego dnia <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko co modne musi trafiać w nasz gust ;) Ale może się jeszcze do nich przekonasz.

      Usuń
  3. Mnie osobiście plisowane spódnice nie pasują, ale Wy wyglądacie świetnie :D
    Kolory też są bardzo ładne :P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że sama nie jestem zwolenniczką spódnic, to muszę przyznać, że te stylizacje naprawdę mi się podobają! Interesuję się co nieco czasami PRL - u i naprawdę oglądając te zdjęcia, mam przed oczami własnie te czasy ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie spódnice piękne, ale różowa jest obłędna<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje. Strasznie podobaja mi sie wasz spodnice!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te spódniczki, zielona zwłaszcza!
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się komponują te spódnice z całością, można z nimi wykombinować naprawdę świetne stylizacje - te eleganckie jak i te bardziej luźniejsze :)

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfits and photos! I love your skirts so much!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądacie. Super zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger