8/01/2017 06:00:00 AM

Moda na odkryty brzuch

Jak pewnie zauważyliście w zeszłym roku modne były topy i bluzki, które odkrywały brzuch. W te wakacje nic się nie zmieniło i może zaobserwować ten trend na ulicach miast.
Odkryte brzuchy i małe topy królują na wybiegach i wśród nastolatek. Aby nosić taką bluzkę trzeba mieć dobrą figurę i nie mieć "brzuszka", dlatego nie jest to moda dla każdego.

Co jest bardzo na plus w tym trendzie, to to, że w takich bluzkach nie ma określonego fasonu, koloru czy wzoru. Jedyne co si liczy, to to by mieć odkryty brzuch.

Mania do swojej stylizacji dobrała sobie bluzkę w czerwono białe paski, z odkrytym brzuchem i rękawem 3/4. Do tego dobrała krótkie spodenki z syntetycznej skóry i czarne trampki oraz dodatki w postaci kolczyków z frędzlami i bransolety. Podkreśliła całość makijażem.

Ja ubrałam bardzo podobną bluzkę, także w paski, ale różowo białe i z krótkim rękawem. Stwierdziłam, że ta bluzka będzie pasować do długich jeansowych spodni i białych butów w kolorowe kwiatki. Jako dodatki dobrałam sobie bordową torebkę i różową bransoletkę. Sama również dopełniłam stylizację modnym makijażem.
Czekamy na wasze opinie w komentarzach. Piszcie co sądzicie o trendzie na odkryty brzuch oraz o naszych stylizacjach.
Do następnego napisania Magda i Mania :)

10 komentarzy:

  1. fajne te bluzeczki. Stylizacje cudne! Fajna ta torebeczka. ja w mojej szafie mam jedna bluzeczke ktora odkrywa brzuch, bo jakos nie czuje sie dobrze w tego typu ubraniach haha wy wygladacie bardzo ladnie!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądacie :D Uwielbiam bluzeczki z odkrytym brzuszkiem <3
    Świetne stylizacje <3 Idealne na ciepłe dni:)

    Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Choć sama nie mam odwagi założyć takiej bluzki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do odkrytego brzucha, to jestem na tak o ile bluzka nie zamienia się w stanik :D Super stylizacje :) Bardzo fajny letni klimat zdjęć :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger