7/18/2017 06:00:00 AM

Stylizacje plażowe na miasto

Trend, który zabłysnął w Nowym Yorku zaczyna cieszyć się popularnością również w Polsce. Jest to bardzo ciekawe podejście do codziennego outfitu.  Zazwyczaj góra stylizacji to strój jednoczęściowy, lub góra od dwuczęściowego stroju, ale zdarza się też, że ktoś miesza dół od stroju z innymi ciuchami.
Kiedy ubieramy się w taki sposób wyglądamy wakacyjnie i jakbyśmy wracali z plaży, dlatego uważamy, że to trend typowo na wakacje i dni, kiedy jest gorąco.

Nasze stylizacje wyglądają następująco: Ja ubrałam jednoczęściowy strój zawiązywany z tyłu na sznurki i potraktowałam go jako body. Do tego spodnie i trampki. No i oczywiście, dopełniające całość dodatki. Razem daje to latanią stylizację, od której czuć wakacje.

Mania za to ubrała górę od stroju dwuczęściowego, krótkie spodenki i także trampki, do tego dobrała narzutkę oraz biżuterię.
Sesja odbyła się na uliczkach Gorzowa, w którym byłyśmy dwa tygodnie temu. Mamy nadzieję, że się wam podoba i czekamy na opinie
Do następnego napisania Magda i Mania :)

11 komentarzy:

  1. Sama często tworzę takie stylizacje, niestety na moim blogu Beachwear nie przeszedł i mało komu się spodobał...
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo spodobał mi się kolorek i wzór kostiumu jedno częsciowego :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój jednoczęściowy, kompletnie nie wygląda jakby był strojem kąpielowym :) Super wygląda, super stylizacje :)
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre z nich są zbyt odważne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger