7/11/2017 06:00:00 AM

Indiańska biżuteria na lato

Biżuteria to nieodłączny dodatek każdej stylizacji. Tak jak moda wśród ciuchów cały czas się zmienia, tak samo jest z biżuterią. W tym roku, w lato, modna jest indiańska biżuteria. Głównie frędzle dołączone do bransoletek i kolczyków. Ale my znalazłyśmy coś jeszcze połączonego z frędzlami - breloczki i pierścionki.
Co nam się ogromnie podoba, to bardzo niska cena takich dodatków. Dopóki są letnie promocje, można zakupić je po cenie do 10 zł, a są dostępne w prawie każdym sklepie. My kupiłyśmy wszystkie dodatki w Sinsay-u.
Kolczyki - 3.99 zł
Breloczek - 6.99 zł
Pierścionek - 3.99
Bransoletki (cały zestaw) - 5.99

Nasze stylizacje są letnie i do chodzenia na co dzień. Moja składa się z czarnych spodni z dziurami, bluzki z czarnymi rękawami i dodatków z frędzlami, czyli pierścionek i bransoletki.

Mania dobrała sobie czarną bluzkę na ramiączkach, w białe paski z baskinką. Do tego czarne, długie spodnie i czarne trampki. Stylizację dopełnia czarna torebka z brelokiem i kolczyki z frędzlami.

Sesję zrobiłyśmy na przepięknych bulwarach w Gorzowie Wielkopolskim, który jest naszym drugim rodzinnym miastem po Szczecinie. Mamy nadzieję, że się Wam spodoba.
To tyle od nas, czekamy na wasze opinie dotyczące naszych stylizacji oraz samej biżuterii.
Do następnego napisania Magda i Mania :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię biżuterię choć na co dzień często zapominam jej założyć w pośpiechu, a wszystkie moje bransoletki i naszyjniki wymagają dużej "sprawności", a moje ręce zbyt bardzo się trzęsą 😜 I do tego mam za długie paznokcie 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham biżuterię, moim zdaniem dodają uroku osobie noszącej jak i całemu lookowi :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz taki widziałam i to naprawdę fajny dodatek :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawe rzeczy, ja zazwyczaj często zapominam zmienić bransoletke i noszę jedną cały czas haha śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często tak mam :P, Dziękujemy <3

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądacie :d
    Bardzo ładne zdjecia ;)
    Ja mało kiedy nosze biżuterie :P

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger