6/06/2017 06:00:00 AM

Krótki przewodnik po kratce

Jeśli ktoś niedawno był w sklepie to na pewno widział, że na wieszakach pojawiają się ciuchy w kratkę, taką jakby obrusową. Zazwyczaj jest to jakiś kolor pomieszany z białym. Głównie czerwony, czarny i granatowy. Jest to dość stary i klasyczny trend, który w tym roku powrócił ze zdwojoną siłą i opanował większość sieciówek.

Historia kratki jest naprawdę ciekawa, bo kiedyś kojarzyła się ona raczej z wiejskimi klimatami. Dziś jest to bardzo modny i szykowny wzór. Przez długi czas często pojawiała się na wybiegach co mocno ją wylansowało. Krata pasuje do letnich, miejskich jak i lekko eleganckich, ale wciąż na luzie, stylizacji. Dzięki temu, że nie ogranicza nas kolor, bo jest dostępna w prawie każdym (najbardziej popularne to czarny, granat i czerwony, ale są też miętowe, żółte, czy beżowe), to pasuje praktycznie do wszystkiego, lecz najlepiej nie brać do niej żadnych wzorzystych ubrań, a raczej gładkie, jednolite. Już sama krata jest wystarczająco wyrazistym elementem i trzeba uważać, by nie przesadzić, gdy dobieramy pod nią inne części garderoby.

W naszych stylizacjach wykorzystałyśmy dwa najpopularniejsze kolory krat. W Magdy outficie jest to koszula w czarno białą, dużą kratę, zapinana na guziki i z kołnierzem. Do tego czarne spodnie z dziurami i slip ony w tym samym kolorze. Całość tworzy bardzo modną i wygodną stylizację. Dopełnia ją czarna, krótka kurtka.

Moja stylizacja to sukienka w drobną, granatową kratkę. Do tego jeansowa kurtka i granatowe buty. Nie dobierałam do tego zestawu żadnych dodatków, bo krata sama w sobie pięknie dopełniła stylizację.

Zdjęcia zrobiłyśmy w przyjemnej, wiejskiej okolicy, żeby nawiązać do początków kratki i skojarzeniami z nią. Dokładnie sesja odbyła się w Przęsocinie, wsi pod Szczecinem, której klimat idealnie pasował nam do tematu posta. Mamy nadzieję, że się Wam spodoba.

Teraz czekamy na wasze komentarze, czy lubicie kratę czy nie i czy podobają się Wam nasze stylizacje :)
Do następnego napisania
Magda i Mania

22 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :) a tak, to prawda kratka bardzo modna :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kratkę, ale kocham także pasy i w tym sezonie mam ogromny dylemat za każdym razem, gdy wchodzę do sklepu.
    Świetnie wyglądacie!
    Zapraszam także do siebie :) https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za koszulami w kratkę ,ale ta sukienka jest naprawdę śliczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba, od zawsze lubiłam kratkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dopiero ostatnio się do niej przekonałam :D

      Usuń
  5. bardzo lubię kratkę, podoba mi się bardzo taka właśnie hmmm...prowansalska (?) kratka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się że nie dodałyście tylko stylizacji z kratką ale opisałyście jej historie ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie przepadam za taką prostą kratką. O wiele bardziej podobają mi się koszule w grunge'owym stylu i z asymetrycznym wzorem, ale ten biało-czarny outfit wygląda całkiem fajnie :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3. W końcu każdy ma swój styl :).

      Usuń
  9. Uwielbiam ubrania w kratkę! :)
    Piękne stylizacje.
    Niedawno dotarła do mnie przesyłka z koszulą w kratę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ta koszula :*
    zapraszam do siebie, obserwuję
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje :D
    Ta z koszulą bardzej mi sie podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie kratka vichy kojarzy się z domem babci lat temu ;)
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger