5/18/2017 06:00:00 AM

Owady nie są takie złe jak się wydaje

Modne były już koszule w kwiaty, liście, czy nawet ptaki, które w tym sezonie opanowały bardzo dużą część sklepów, a teraz przyszedł czas na owady. Jest to jeden z nowszych trendów, więc nie we wszystkich sieciówkach znajdziemy ubrania z tym motywem, ale niebawem z pewnością będzie ich pojawiać się co raz więcej.
Owady to dość śmieszny sposób na urozmaicenie stylizacji. My same na początku byłyśmy nieco zaskoczone tym trendem, ale ostatecznie bardzo szybko przypadł nam do gustu. Dostępnych jest wiele różnych "gatunków" ubrań z owadami. Mogą to być motyle w równomiernym rozstawieniu, lub ważki, żuki i ćmy porozrzucane losowo po całej bluzce, bądź innej części garderoby, na którą się zdecydujemy. Występują też często w postaci biżuterii.

Z reguły insekty nie przywodzą nam na myśl żadnych miłych skojarzeń. Wyjątkami są ważki i motyle, ale jak się okazuje żuki, chrabąszcze czy ćmy także mogą świetnie wyglądać na bluzach, czy kurtkach - w postaci naszywek. Ja mam tzw. owadofobie ale koszulki z insektami pokochałam i mam ostatnio małą obsesję na ich punkcie. Dlatego zapewniamy was, że "Nie takie straszne owady jak je malują".

W naszych stylizacjach obie mamy na sobie bluzki z owadami. W przypadku Magdy jest to biała bluzka w motyle. Do tego granatowe jeansy i czarna bluza z nike z różowymi paskami. To fajny sportowy look więc wygodne czarne najki świetnie pasują.

W mojej stylizacji głównym elementem jest morska koszulka z różnymi owadami - motyle, ważki, osy itp. Do tego czarne spodnie z srebrnymi zamkami, pasek i czarna ramoneska. Jako dodatek okulary przeciwsłoneczne.
Zdjęcia robione oczywiście w naszym pięknym Szczecinie w parku Kasprowicza. Mamy nadzieję, że sesja jak i sam trend na owady się wam podobają. Czekamy na wasze odpowiedzi w komentarzach :)

Do następnego napisania Magda i Mania

28 komentarzy:

  1. Szczecin! Ale super widzieć swoje miasto na innym blogu! :)

    Zapraszam do siebie: https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za takiego typu koszulkami, ale fajnie, że Wam się podobają :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka w motylki bardzo mi się podoba, ale ta druga już niezbyt :D Brzydzę się wszelkiego robactwa i to dlatego tak :D
    Zdjęcia bardzo ładne :)
    Obserwuję! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) A ja też się brzydzę, a koszulka bardzo mi przypadła do gustu :P

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia,nigdy nie byłam w Szczecinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i zapraszamy do Szczecina :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądacie:D
    Czarne spodnie bardzo mi sie podobają :)
    Jednak robactwem sie brzydzeee :D
    Ale koszula w motylki fajna :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam sie za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądacie dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely blog girls! I'm now following you, how about follow for follow? <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, owady mogą być świetnym motywem na ciuchy. W sumie ciekawy temat do poruszenia na blogu, a nawet do dyskusji. W kontekście artystycznym można przedstawić szkaradne owady w taki sposób, że nie będzie można oderwać od nich wzroku. Między innymi właśnie na ciuchach.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny post! Zapraszam do siebie ;)
    klabfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post i śliczne zdjęcia <3 pieknie wyglądacie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie koszulki :) sama mam w motyle :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega blog! Chce się do niego wracać!
    http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger