5/24/2017 06:00:00 AM

Jeansowe spódniczki

Jak już czujecie zaczyna się robić ciepło, a wraz ze wzrostem temperatury zmienia się to jak się ubieramy. Dziewczyny zaczęły nosić topy, krótkie spodenki i spódniczki. Coraz częściej widuje się na ulicy dziewczyny z jeansowymi lub kolorowymi, rozpinanymi spódniczkami. Ten trend przyszedł nagle i bardzo dobrze się przyjął. 

My same kupiłyśmy sobie jeansowe spódniczki, ale widziałyśmy, że dziewczyny noszą też białe, beżowe i szare, ogólnie to wszystkie kolory. Ale tym, który zapoczątkował cały trend był właśnie jeans, dlatego my na niego postawiłyśmy.

Wbrew pozorom jeansowe, rozpinane na guziki, spódniczki są trudne do znalezienia, bo w sklepach pokazały się tylko inne kolory tych spódniczek. ale przecież wszystko da się zrobić ;). Żeby było wam łatwiej podamy wam kilka miejsc gdzie możecie szukać jeansowych spódniczek. Pierwsze to house i reserved, dwa dosyć znane sklepy. Możecie też poszukać na OLX lub Domodi. 

Jak wiecie moda lubi się powtarzać, bo jeans był już niesamowicie modny w latach 80-tych. Teraz powraca wszystko z tamtych lat :). Takie spódniczki to dobre rozwiązanie dla każdej dziewczyny, ponieważ ta, która chce prezentować swoje nogi może kupić sobie spódniczkę krótką, a ta starsza lub mniej odważna dłuższą, w której nie dosyć, że dobrze będzie wyglądać to dodatkowo będzie się czuć komfortowo. 

A teraz trochę o naszych stylizacjach. Pierwsza to krótka rozpinana jeansowa spódniczka z bluzką z rozcinanymi ramionami w kolorze Khaki wraz z czarnymi butami. Następna stylizacja jest jasna, ubrałyśmy się tak, aby wam pokazać, że do tych spódniczek pasują jasne, jak i ciemne ciuchy.

Następna to dłuższa spódniczka w połączeniu z białą bluzką z nadrukiem z rękawami 3/4, i jasno niebieskimi butami oraz okulary, które idealnie dopełniają stylizacje. To fajny patent, bo, kiedy jest ciepło nie trzeba szukać dodatków i można włożyć okulary co dopełni nasz ubiór.

Zapraszamy do czytania naszych innych postów, zostawcie po sobie ślad ;)
Do następnego napisania Magda i Mania

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te jeansowe spódniczki :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle bardzo ładne stylizację i mam pytanie gdzie została kupiona ta khaki bluzka? bo jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i w New Yorkerze :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że znajdę taką u siebie, bo jest na prawdę piękna :) i nie ma za co dziękować warto docenić starania blogerek, a to nie jest takie łatwe jak się wydaje :).
      Pozdrawiam. bluekami.blog.pl

      Usuń
  3. Bardzo ładne te spódniczki ! Moje serce jednak skradła biała i czarna rozpinana spódniczka i muszę się w nie zaopatrzyć :) Pozdrawiam !

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te spódniczki ;) mam podobną i muszę przyznać, że jest bardzo wygodna ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing! :)
    I following you :)
    Visit my blog:
    cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna luźna stylizacja W sam raz do szkoły
    Julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo łanie wyglądacie w tych spódniczkach, podkreślają waszą kobiecość i poczucie stylu, świetny post :D

      Usuń
  9. jejku cudownie wyglądacie, super spódniczki :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu spódniczki. Noszę je już od około roku i pasują mi do większości ubrań. Bardzo podobają mi się wasze stylizacje. Ta w połączeniu z białą bluzką, okularami i nawet tą fryzurą wygląda jak żywcem wyjęta z tych lat 80-tych :D Oczywiście pierwsza propozycja też mi się podoba, tylko tutaj bardziej widać, że jest ona taka bardziej na nasze czasy, mimo wszystko super! ;)
    Ps. W H&M też można znaleźć takie spódniczki w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D Taaak, ja jestem w stu procentach zakochana w latach 80 i trochę nie na nie stylizuje :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie spodniczki! Sama taka mam i ją uwielbiam! Pomijajac fakt,ze jest na nie troszke za duza,haha! Ale super mi poddpowiedzialyscie - zaloze duzy pasek! SUper post!
    PS POluje jeszcze na taka karmelowa!:)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D A moja też właśnie jest odrobinkę za duża - stąd pomysł na pasek. Cieszę się, że pomogłyśmy i powodzenia w polowaniu :D

      Usuń
  12. mnie jakoś ostatnio bardziej podobają się sukienki :D spódniczki lubię oglądać, ale nie nosić

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj niestety mi takie spódniczki zbytnio się nie podobają :D Wolę zwykłe czarne krótkie :) Ale pięknie wygladacie, cudowna pogoda. Obserwuję.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię jeansówki, zależnie od dobrania stylizacji mogą odgrywać zarówno rolę eleganckiego jak i luźnego elementu stylizacji. Można z nimi kombinować na różne sposoby! ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądacie obie super. Może się skuszę na taką spódniczkę.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice Shots ;) Love your outfits. Can you follow back ;)

    TEMBEL PRENSES

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger