4/20/2017 06:00:00 AM

Suknie na bal


Nie wiem czy wszyscy tak mają, czy tylko ja, ale gdy zbliża się mój upragniony bal gimnazjalisty to wcale nie mam ochoty na przygotowania do niego. Za dużo zwala się na głowie spraw, a zwłaszcza przygotowań do testów. Co prawda czasami sprawdzamy razem z Manią jakieś stronki, i dlatego przychodzimy do was, żeby wam polecić jedną z takich stron z sukienkami.

 Ja sama jestem strasznym skąpcem, więc raczej kupie sobie coś tańszego, ale dla tych, które w tym roku mają bal maturalny i muszą wyglądać rewelacyjnie lub nie szkoda im pieniędzy to to coś dla was :).

Przygotowanie na bal lub inną ważną okazje to nie tylko sukienka, ale to ona odgrywa największą rolę w naszej stylizacji, dlatego jej wybór jest taki ważny. Pod sukienkę dopasowujemy dodatki i buty oraz makijaż. Dzięki temu wszystkiemu możemy wyglądać jak bóstwo i cieszyć się zabawą, czy to nie jest warte tak długich przygotowań? Moim zdaniem jak najbardziej.

Dressofgirl ma w swoim asortymencie sukienku na zjazdy absolwentów (tzw. Homecoming dresses), śluby, czy właśnie bale.

Wybrałyśmy dla was po 3 sukienki, które nam się podobają, wy także wybierzcie coś dla siebie.

Moimi faworytami są te 3 sukienki:







Mania wybrała takie sukienki:








Do następnego napisania Magda i Mania

4 komentarze:

  1. Fajne sukieneczki, chociaż za bardzo dorosłe jak dla mnie na bal gimnazjalny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że wszystko zależy od gustu i kto w czym lepiej się czuje :) Ale fakt, że na bal gimnazjalny bardziej skłoniła bym się w stronę tych krótszych sukienek :)

      Usuń
  2. Też mam w tym roku bal i też zbytnio nie chce mi się wybierać tych sukienek i innych rzeczy. Trudno jest wybrać idealną sukienkę. Chyba pójdę w takiej, którą już od jakiegoś czasu mam w szafie jeśli nic ciekawego nie znajdę. Podałyście bardzo fajne inspiracje. Najbardziej podoba mi się pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Ja też raczej będę szła w sukience którą dostałam pod choinkę, bo jakoś nie mam ochoty szukać i wydawać kasy na kolejną, kiedy tamta jest naprawdę fajna :)

      Usuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger