11/18/2016 06:00:00 AM

Ścinamy włosy

Wśród celebrytek, piosenkarek, aktorek czy modelek zaczęły królować krótkie włosy. No może nie do końca krótkie takie do ramion. Sami możecie zauważyć, że ścinanie włosów  stało się popularne. Niedawno najmodniejsze były długie włosy, jak najdłuższe, a teraz wszędzie widzimy krótkie. W naszej szkole dziewczyny zaczęły ścinać włosy, ale głównie do ramion. Ale trend się w większości przyjął. My także podążamy za nim.



Ścięłyśmy sobie włosy do ramion, ponieważ stwierdziłyśmy, że będziemy lepiej wyglądać i naszym zdaniem wcale się nie pomyliłyśmy. Przynajmniej z tego co nam ludzie mówią. Sami oceńcie czy podobają się wam nasze fryzury? I napiszcie w komentarzach.


Mania: Ścięłam 15 cm włosów i z przodu je trochę pocieniowałam. Wyglądają na krótsze, ponieważ są kręcone. O wiele łatwiej mi z takimi włosami. Szybciej schną i ładnie się układają.


Magda: Ja za to ścięłam sobie około 10 cm. I uważam, że o wiele lepiej wyglądam w tej fryzurze. Nie nadaję się do noszenia długich włosów, denerwowały mnie. To suszenie przez pół godziny i rozczesywanie, a jeszcze na dodatek mi się ciągle robią kołtuny, więc to była jakaś masakra. Czuję taką ulgę, od kiedy je ścięłam. Jakbym zmieniła coś strasznie istotnego w swoim życiu. A no i jak znowu mi się zachce to po prostu poczekam aż odrosną.


Do następnego napisania Magda i Mania. :)

7 komentarzy:

  1. Ja się nigdy nie przekonam do krótkich włosów, ale wy wygladacie bardzo ładnie.

    Pozdrawiam,
    recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Ja przez wiele lat bałam się zcinać, ale w końcu uznałam, że muszę coś zmienić :)

      Usuń
    2. Ja już ścięłam kiedyś i
      Wygladalam
      bardzo źle
      ;)

      Usuń
  2. Wyglądacie bardzo ładnie! Ja od wakacji też noszę krótkie do ramion, troche krótsze od Magdy i tez jestem zachwycona zmianą. Długie włosy to był tylko problem! Wam takie włoski świetnie pasują moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Tak to był tylko problem, ale ładnie wyglądały.

      Usuń
  3. Uważam, że wyglądacie bardzo ładnie! Ja sama zestanawiam się nad obcięciem, ale stwierdzam, że zrobię to dopiero po komersie :p.
    nowy post :) [klik!]

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger