10/02/2016 06:00:00 AM

Stylizacje na Skatepark

Ciepłych dni wciąż nam nie brakuje, dlatego może warto wyjść na dwór i coś porobić. Naszą dzisiejszą propozycją jest skatepark. Rolki, wrotki, BMX czy deski zawsze umilą czas spędzany z koleżankami i kolegami. Dlatego przedstawiamy wam dziś dwie stylizacje dobre właśnie na taki wypad.



Pamiętajcie, że bardzo ważne jest byśmy czuli się w naszym stroju wygodnie. Warto założyć legginsy lub dresy, by nic nie krępowało nam ruchów. My postawiłyśmy na luźny, ale elegancki strój Magdy oraz wygodny i kontrastowy outfit Mani. 






Również chciałybyśmy powiedzieć, że w tym roku posty będą publikowane trochę rzadziej. Do następnego napisania!
Magda i Mania

7 komentarzy:

  1. Macie rację, póki jeszcze jest w miarę ciepło warto wyjść na dwór, a taki skatepark to dobre rozwiązanie :) Bardzo fajne stylizacje, ale najbardziej podobają mi się te wrotki *.* Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też się wydaję, że póki jest ciepło trzeba wychodzić na dwór. :)

      Usuń
  2. Obie stylizacje cudowne, ale chyba bardziej podoba mi się Magdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety nie jest wcale tak ciepło i jedyne na co mam ochotę, to spędzanie całych dni w domu. Stylizacje są świetne, a wrotki skradły moje serce ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! Mam identycznego waveboard'a :D
    Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger