7/07/2016 06:00:00 AM

Kwiatowy wzór

Moda na pstrokate, kwieciste wzory nadeszła  wraz z tym sezonem letnim. Krótkie topy, sukienki czy koszulki zdobione szczegółowymi  kwiatkami można dostać praktycznie w każdym sklepie. Na wybiegach jest to również bardzo znamy trend praktykowany przez wielu projektantów.



Taki wzór idealnie pasuje do letnich stylizacji w gorące dni. Może on być elegancki lub na luzie. Możemy go dopasować do spodni bądź spódniczki. Dużą popularnością cieszą się również kwieciste sukienki. Ubrania we wzorze kwiecistym są dostępne w każdym możliwym kolorze, a co za tym idzie możemy z łatwością dopasować je do innych części garderoby.







Napiszcie czy Wy również nosicie kwiatki i czy podoba wam się ten wzór.
Do następnego napisania Mania i Magda

4 komentarze:

  1. Akurat jeszcze nie mam w szafie :) Ale całkiem ładnie na Was to leży, chociaż bardziej preferuję stylizację dziewczyny z jasnymi spodniami :) Jestem nowa - jeszcze nie rozróżniam. Obserwuję ;)
    Zapraszam do siebie!
    http://dziewczyna-intelektu.blogspot.com/
    Jestem nowa, aczkolwiek nie w blogosferze. Jest to mój drugi blog, w którym jestem z Wami całkowicie szczera. Zachowując anonimowość - łatwiej przeleje historie mojego życia. Zapraszam, mam nadzieję, że Wam się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia kolorów :D OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kwieciste wzory! Super stylizacje, najbardziej podoba mi się ta bluzka z 3/4 rękawem! :)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne outfit'y! Jednak bardziej do gustu przypadła mi bluzka z rękawem trzy czwarte.
    Obserwuję Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger