7/12/2016 06:00:00 AM

Golden Rose

 Golden Rose to firma kosmetyczna oferujaca nam szminki, kredki do ust, podkłady, mascary, pudry, rozświetlacze, pomadki, lakiery itd. My dzisiaj poruszymy temat lakierów i pomadek.


1.Lakiery
 Lakiery od Golden Rose są w wielkiej gamie kolorów do wyboru, więc na pewno znajdziecie swój kolor. Mamy cztery wersje lakierów: zwykłe, żelowe, matowe i z kryształkami.

Pierwsze zwykłe są jak normalne lakiery, tylko jest ogromny wybór kolorów, są napigmentowane i dosyć szybko schną. Co nam się bardzo podoba w Golden Rose są małe wersje dużych lakierów, więc jeśli nie jesteśmy pewne czy chcemy jakiś lakier to możemy sobie kupić małą wersje i przetestować.



 Następne są żelowe. Po użyciu lakier N paznokciach jest bardziej trwały niż zwykły lakier. 




 Trzecie są matowe ich kolor od razu jest matowy co można zauważyć już w buteleczce jaki będzie jak wyschnie. Zostawia piękny mat na paznokciach.


 Ostatnie to lakiery z kryształkami, w środku buteleczki są umieszczone kryształki, jest ich tam bardzo dużo, nie tak jak w niektórych lakierach gdzie po nałożeniu brakuje nam kryształków.

2.Pomadki
 W Golden Rose oferują nam  pomadki do ust w kredce, pomadki do ust w płynie no i pomadki do ust w sztyfcie. 

 Pomadki do ust w kredce są bardzo napigmentowane i zostawiają lekki mat na ustach.


 Pomadki do ust w płynie to hit ostatniego miesiąca mają podobną konsystencje do pomadek z Kylie Jenner, a są o wiele tańsze. Pomadki od Kylie kosztują około 29$, a pomadki od Golden Rose 20 zł. Pomadki od Golden Rose zostawiają piękny mat i są dostępne w wielu kolorach. Są nawet są trzy odcienie z kryształkami. 


 Ostatnie to zwykłe pomadki w sztyfcie. Często przypominają szminkę i nawet zostawiają podobny kolor, ale dodatkowo nawilżają. 

Do następnego napisania Mania i Magda



11 komentarzy:

  1. Osobiście uwielbiam lakiery z Golden Rose i jeszcze się na nich nie zawiodłam. Natomiast pomadek jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio mam hopla na punkcie najróżniejszych szminek, więc jak tylko mi się uda, to napewno jedna pomadka w sztyfcie z tej firmy wpadnie mi w ręce ^^
    Bardzo fajny post!
    Pozdrawiam, Livv {dryfujaca-lilia.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam te lakiery zwłaszcza matowe. :D

      Usuń
  2. Najbardziej ciekawa jestem tych pomadek w kredce, koniecznie muszę je wypróbować :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa lakiery GR. Jeden z brokatem i efektem piasku bardzo mi sie poodba a drugi mleczny dosc srednio, ale po prostu myslałam, ze bedzie inny :)
    Pomadki to moj ulubiony kosmetyk ever :) Ostatnio jestem zakochana w płynnych od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem ogromną fanką ich matowych kredek, są absolutnie genialne. nie dość, że mają cudne kolory, świetnie się nakładają, to jeszcze kosztują niewiele. płynne mam dwie, ale nie przepadam za nimi aż tak, aplikator zupełnie mi się nie podoba i na moich małych ustach kiepsko się sprawdza. ;/
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką tych matowych kredek, ich kolor długo się utrzymuje i jest bardzo wyrazisty. :D

      Usuń
  5. Zobaczyłam tutaj swoje pomadki hah. Te z serii longstay uwielbiam, mam numerek 10, ten trupioblady fiolet, oraz z serii crayon nr. 15. Z kredek jestem średnio zadowolona, ponieważ spadła mi kilka razy i jest już niezdolna do użytku..
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą firmę. Ostatnio zatrzymałam się przy ich stoisku i kupiłam m.in tą matową kredkę. Jest świetna jak reszta produktów, które używałam. Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ich pomadki do ust w kredce :)

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger