6/28/2016 06:00:00 AM

Torba na ramię

Przez ostatnie miesiące torby nosiło się na przedramieniu i chociaż nadal jest to praktykowane przez niektóre dziewczyny, to najnowszym trendem jest noszenie toreb na ramieniu. Jest to nie tylko modne, ale także wygodne, bo gdy nosimy duże ciężary, w torbie, to nie wbija się nam ona boleśnie w rękę.



Naszym zdaniem jest to o wiele lepszy sposób noszenia torebki, ponieważ wygląda to elegancko i przy okazji jest bardzo praktyczne.











Napiszcie czy u was w mieście również modne jest noszenie torebki na ramieniu i czy wy same to praktykujecie. Czekamy na Wasze komentarze.
Do następnego napisania
Mania i Magda

20 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że latem panuje moda na vintage'owe plecaki i worki. Ja lubię torby, ale na długim pasku i ostatnio zaopatrzyłam się właśnie w taki worek. Torby na ramię będę szukać na jesień - podoba mi się ta duża czarna ze zdjęć :)
    maliowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak worki są zdecydowanym hitem i my również planujemy zakup takiego :)

      Usuń
  2. Ja w sumie nie lubię torebek, nie jestem ich miłośniczką. Jednak, kiedy już je noszę to są one na dłuższym pasku i faktycznie na ramieniu. Teraz jednak na okres wakacyjny preferuję raczej mały plecaczek bądź worek, na który ostatnio się czaję. ;3
    Super post!
    Pozdrawiam, Livv {dryfujaca-lilia.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się czaimy na worki :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. nie zbyt lubię nosić na ramieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! I just discovered your blog and I love it! These are such a cute summer outfits!I just started following you on GFC,#79, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne torebki! :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki śliczne i tak są praktyczne.
    unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna torebka śliczna! <3

    http://oliwiagajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak torebki na ramieniu sa naprawdę wygodne, a latem te mniejsze wyglądają świetnie z każdą stylizacją. Śliczne torebeczki !

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie noszę albo niedużą listonoszke, albo saszetke :) za gorąco na duże torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez torebki praktycznie nigdzie nie ruszam się z domu ^^ Zazwyczaj noszę na ramieniu :p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych wakacji girls :D

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie torby :D Mam ich kilka i często noszę:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są świetne, przygarnełabym :D hah
    Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam :* Udanych wakacji! :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger