6/19/2016 06:00:00 AM

Ranking najlepszych sklepów internetowych

Dziś chcemy przedstawić wam spis i nasze opinie na temat sklepów internetowych.  Jest ich naprawdę dużo, ale my wybrałyśmy te, z których korzystałyśmy i możemy wam przedstawić nasze własne odczucia względem poszczególnych sklepów. 




Domodi: Zacznijmy od tego, że to nie jest do końca sklep to raczej strona, w której znajdziemy coś odpowiedniego dla siebie z odzieży i obuwia, a potem przekieruje nas na stronę internetową, która posiada dany produkt. Z Domodi można korzystać za darmo co jest wielkim plusem, bo jeśli mielibyśmy płacić, to wątpię, aby ktoś skorzystał z takiej pomocy przy wyszukiwaniu, no bez przesady.Fajne jest to, że można wejść na rubrykę u góry strony i znaleźć tam wyprzedaże. My na nich skorzystałyśmy .Strona do, której zostałyśmy  przekierowane jest wiarygodna, bo zamówienie doszło bez problemu i myślimy,  że nie ma tam stron, które nas oszukają, ale zawsze możecie sprawdzić wpisując opinia ....(podając w miejsce kropek sklep :P).


Mn: Ja często przeglądam sobie Domodi i nawet jeśli nie mam zamiaru nic kupować to fajnie można przeglądać na niej różne ubrania czy buty, bo jest bardzo przejrzysta. 

Mg: Storna jest bardzo fajna można wyszukać prawie każdy ciuch, którego aktualnie poszukujemy. Nie mam o niej złych opinii jest bardzo pomocna.




Allegro to chyba jeden z najbardziej wszechstronny sklepów internetowych w Polsce.  Mamy tam wszystko od kosmetyków po ubrania,  sprzęt sportowy czy akcesoria do rysunku. Wybór jest ogromny. Są dostępne rzeczy nowe jak i używane.  Są te tańsze i droższe. Każdy znalazł by tam coś dla siebie. 


Mn: Kupowałam tam naprawdę mnóstwo rzeczy i raczej mam pozytywne doświadczenia. Paczki zazwyczaj przychodziły w czasie,  który podawał sprzedawca, a przedmioty były zgodne z opisem. Można też znaleźć tam czasem fajne promocje,  więc polecam. 

Mg: Rzadko kupuję coś na allegro może dlatego, że raz zamówiłam tam zestaw do robienia paznokci i był zepsuty. Nie wiem ile straciłam na tym nerwów, ale nie opłacało się.Zdaję mi się, że to była wyjątkowa sytuacja, bo wcześniej wszystkie zamówienia dochodziły bez problemu, i nie były zepsute.




Ebay to coś w stylu zagranicznego Allegro, o tyle, że często kupowanie tam jest o wiele korzystniejsze. Ceny (po przeliczeniu z dolarów lub franków) są o wiele niższe.  Oczywiście to też zależy od produktu,  bo np. EOS są tam droższe. Ogólnie polecamy wam zamawiać zawsze produkty,  które mają darmową przesyłkę.  Chyba,  że chcecie płacić, ale nie raz idzie z HONGKONGU,  więc nie polecam. 


Mn: Z Magdą zamówiłyśmy tam chociażby nasze stemple. Ja kupowałam tam też dużo innych raczy i tak jak w przypadku Allegro byłam bardzo zadowolona. To co jest ogromnym minusem to bardzo długie oczekiwanie na produkt. Idą one najkrócej 3 tyg. ale nie raz przedłuża się to do 1,5 miesiąca, bądź paczka nigdy nie przychodzi.  Trzeba wtedy złożyć reklamacje i dostanie się spowrotem pieniądze. My jak zamówiłyśmy dwie blaszki jedną na walentynki to złożyłyśmy zamówienie w połowie Stycznia i niestety walentynki obchodziłyśmy bez blaszek.  Doszły one na następny dzień :(

Mg: Tak jak Mania piszę zamawiałyśmy tam blaszki, to co mi się bardzo nie podobało to czas oczekiwania na produkt. Czekałyśmy około 3-4 tygodni. Dla mnie to za długo.




Yessport to sklep internetowy, który oferuje nam koszulki, kurtki, akcesoria i buty sportowe. Możemy wybierać spośród wielu znanych firm typu Adidas, Nike  itd. Wysyłka jest bardzo szybka paczkomatem dochodzi 1-3dni firma mieści się w czasie wysyłania paczki, który jest podany na stronie.


Mn: Nie mam doświadczenia z tym sklepem, ale z opinii Magdy wiem,  że jest wiarygodny.

Mg: Sama zamówiłam buty na tej stronie doszły w jeden dzień co bardzo mnie ucieszyło. Rozmiar był taki jak podali ogółem wszystko było okej.




Cocolita to sklep z kosmetykami typu eos itd. Można tam znaleźć wiele kosmetyków z zagranicznych firm, ale czasami zdarza się tak, że sklep nie ma towaru, dlatego w jeden dzień możemy spotkać dany produkt, a następnego dnia może go już nie być. Wystarczy wtedy z dwa dni poczekać i znów będzie dostawa i będzie można go kupić. Sklep nie ma problemu z dostawą, zazwyczaj przychodzi w 2-3 dni.

Mn: Chciałam kupić tam balsam EOS ale akurat się skończyły.

Mg:Sama kupiłam tam krem do rąk doszedł w ciągu kilku dni, jestem zadowolona z przesyłki. Miłym dodatkiem do paczki był cukierek z nadrukiem ich  firmy na opakowaniu( był bardzo dobry :D).




Olx to sklep, w którym można kupić używane ciuchy, książki, zabawki itd. Tam jest chyba wszystko.Od niedawna można nawet szukać pracy :P. znajdują się tam w większości rzeczy używane. Samemu można założyć konto bezpłatnie i sprzedawać stare rzeczy. Tylko trzeba się liczyć z tym, że jeśli będą zepsute to nikt ich nie kupi. Problem w tym, że przesyłka może nie dojść do domu, bo w tym przypadku trzeba wierzyć, że osoba wysyłająca dotrzyma słowa.

Mn: Na OLX często widuje fajne okazje, ale do tej pory nic jeszcze tam nie kupiłam.

Mg: Sama kupiłam sobie książki na OLX. Nie mogłam znaleźć lektury w żadnym sklepie. a na OLX była za 5zł. Miałam też taki przypadek, że chciałam coś sobie kupić i nie zostało mi to przesłane do dziś.




Zalando to sklep internetowy z ciuchami i butami. Rzeczy są markowe jak i nie. W zależności od tego ile chcemy wydać pieniędzy możemy sobie wybrać wyprzedaże bądź szukać w normalnych rzeczach nie na promocjach. Mają bardzo duży wybór, u nich można kupować od razu nie przekierowuje to do innego sklepu.

Mn: Mają fajny asortyment, często korzystam z ich rzeczy przy tworzeniu packshotów, bo są naprawdę efektowne.

Mg: Sama kupiłam tam buty. Doszły w terminie i były takie jak na zdjęciu. Nie było żadnej pomyłki, a buty były nowe.


To tyle od nas.
Do następnego napisania Mania i Magda

13 komentarzy:

  1. O niektórych sklepach, stronach internetowych prezentowanych przez Was, nie słyszałam, dlatego chętnie sprawdzę, przejrzę, może znajdę coś dla siebie! Bardzo fajny post i ciekawy blog, suuper, że prowadzony przez dwie osoby!
    Pozdrawiam Was cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3. Też cię pozdrawiamy :P.

      Usuń
  2. Do listy dodałabym jeszcze Sukienkowo, co prawda to sklep tylko z sukienkami, ale niektóre są naprawdę prześliczne! Sama zamówiłam tam sukienkę i oceniam ją bardzo pozytywnie: zgodna z opisem, śliczna, niepowtarzalna, no może trochę droga, ale za to jest z dobrego materiału, szybko doszła i była możliwość oddania.

    Post jest bardzo ciekawy. O większości słyszałam, ale nie o sklepie Cocolita. Po opisie bardzo zainteresował mnie ten sklep.

    Pozdrawiam
    Ali z http://recenzje-by-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: miało być głównie z sukienkami

      Usuń
  3. Przeglądam wszystkie ale kupuję wyłącznie z allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygasła Wam ikonka cocolity :( ja się boję takich stron, haha! :)
    https://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za informacje :) Już poprawiamy :)

      Usuń
  5. znam wszystkie sklepy, chodź nie robię w nich zakupów. :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem te sklepy tez sa swietne ;)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przegląd, ale biorąc pod uwagę olx, allegro, czy ebay, wydaje mi się, że mogłyście wrzucić jakieś inne sklepy, których być może większość nie zna :D Tak czy siak świetny pomysł na posta i nie słysałam wcześniej odomodi, zaraz się biorę za preglądanie! paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałyśmy tylko te sklepy, z którymi miałyśmy doświadczenie :) Ale dziękujemy za radę :)

      Usuń
  8. Nie zamawiałam jeszcze z żadnej ze stron, ale często przeglądam sobie zalando :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger