6/05/2016 06:00:00 AM

Miss&Lady

Dzisiaj przychodzimy do was z recenzją peelingu i kremu  od  Perfecta. Peeling, który wybraliśmy nosi nazwę Miss Marine, a krem, Lady Berry. 

Peeling ma lepką konsystencję, którą  bardzo łatwo zmyć po nałożeniu. Jest w kolorze białym i zawiera niebieskie drobinki. Peeling jest perfumowany, a jego zapach to delikatna woń kwiatów. Po nałożeniu zapach utrzymuje się do około dwóch godzin, niedługo, ale intensywnie czuć go w miejscu nałożenia.



Mg: Uważam; że to bardzo dobry peeling. Nie dosyć, że pełni rolę peelingu to jeszcze zostawia piękny zapach i poczucie świeżości.

Mn: Jest bardzo przyjemny, gdy się go używa,  ponieważ drobinki nie są zbyt duże. Po jego użyciu ma się bardzo delikatną skórę i tak jak napisała Magda czujemy się odświeżeni. Uważam, że ten Peeling jest naprawdę dobry.

Lady Berry to nawilżający krem do ciała o cudownym owocowym zapachu. Odświeża naszą skórę i bardzo szybko się wchłania przy czym nie traci zapachu, a nasza skóra na długo pozostaje nawilżona i gładka. Zawiera w sobie kwas hialuronowy oraz olejki arganowy i migdałowy.


Mg: Krem ma fajny zapach, ale  jego nawilżenie jest słabe. Wolę używać innych kremów, ponieważ mam bardzo suchą skórę.

Mn: Ten krem naprawdę pokochałam. Nie tylko ze względu na zapach i konsystencję,  lecz również za działanie. Przy innych kremach nawilżających zawsze schodziła mi skóra, a przy tym nic takiego się nie dzieje i mogę cieszyć się gładką i odświeżoną cerą :)

Podsumowanie

Peeling - Zapach jest piękny, a działanie również zadowala. Minusem jest to, że tego Peelingu nie można używać do twarzy. Ma za duże drobinki i może ją podrażnić.

Krem - krem jest średnio nawilżający i nadaje się dla osób, które mają tylko lekko suchą skórę. Nie powoduje wtedy pękania jej, przez nadmierne nawilżenie. Za to, jeśli ktoś ma mocno suchą skórę to zdecydowanie krem się u niego nie sprawdzi.

Kwestia ceny to kosztuje one w granicach 30 zł,  ale my kupiłyśmy je z ostatnim wydaniem Avanteen ( z Radkiem Pestką na okładce) po 10 zł jeden.

Nasza ocena dla peelingu to 9/10 , a dla kremu 7/10.

To tyle od nas! Do następnego napisania :)
Mania i Magda

8 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja!
    Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej i może później się na niego skuszę. Jednak odrzuca mnie informacja, że trzyma się zapach zaledwie dwie godziny, przy czym ja mam żel i peeling, które utrzymują się nawet do sześciu czy siedmiu godzin. Nadal czuć lekki zapach. Z czasem staje się on mniej intensywny, ale jednak nadal go delikatnie czuć. Tak samo jest z balsamem. Ja potrzebuję balsamu, który mocno nawilży mi skórę i długo będzie ją taką utrzymywał. Jednak, gdyby trafiła mi się okazja, to chętnie oba produkty bym wypróbowała. W końcu u każdego takie rzeczy działają inaczej ;)
    Pozdrawiam, Livv!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ich jeszcze nigdy, ciekawa jestem kremu :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam z nimi styczności :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że bym się skusiła. Jestem estetka, a opakowania są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w opakowaniach jesteśmy zakochane :)

      Usuń
  5. Na pewno można kupić w rossmannie. Przynajmniej ja dostałam tam próbki tego kremu ;)
    Krem jest świetny.
    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za informacje :D Jak mi się skończy wiem gdzie się udać :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Opakowanie mnie urzekło. Chętnie wypróbuję ten produkt, bo niedawno kupiłam sobie peeling, ale bardzo trudno jest mi go zmyć z twarzy :/
    Pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger