6/09/2016 07:47:00 PM

Kolorowa moda

Ten sezon wyjątkowo wypełnia masa pięknych i radosnych kolorów. Jaskrawe barwy nie tylko urozmaicą twój codzienny outfit , ale także nadadzą mu charakteru i oryginalności. Dziś przedstawimy wam sześć kolorów, na które warto postawić przy zakupie kolejnej nowej rzeczy, jeśli chce się być na topie!


Uliczny pomarańcz


Lekko przybrudzony odcień klasycznej pomarańczy, ale mimo to nadal radosny kolor pasujący do wielu stylizacji. 


Brzoskwiniowa delikatność


Ecru lekko wpadający w beż i pomarańcz. Jest to piękny, stonowany kolor, w którym wygląda się bardzo elegancko.


Oliwkowa zieleń


Przydymiona zieleń, kojarząca się z dżunglą to dobry wybór na ten sezon. Oliwką możecie pięknie podkreślić swoją stylizację.


Morska pastela

 

Wspominane przez nas pastele to ulubieńcy lata od paru sezonów. Piękny, delikatny i elegancki!

 

Śliwkowy amarant

 

Purpurowo - różowy kolor, bardzo odważny, ale mimo to nadal szykowny. Powraca do łask już po raz kolejny, jako ulubieniec modowy kobiet.

 

Płomienna  czerwień


Odwieczny klasyk w bardziej "drapieżnym" wydaniu. Ognista, płomienna czerwień czy na ustach czy na bluzce zawsze będzie przykuwać uwagę.


Mamy nadzieje, że spodobał wam się sposób w jaki ukazałyśmy poszczególne kolory. Czekamy na wasze komentarze dotyczące kolorów oraz stylizacji :)
Do następnego napisania Magda i Mania

12 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje :D Hah, jak na razie wszystkie moje ubrania sa czarne, szare lub białe :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostajecie nominowane do LBA! :))
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie podoba mi się niebieska i czerwona sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis! bardzo podoba mi się to, że do każdego koloru pokazałaś swoją stylizację. Najbardziej podoba mi się brzoskwiniowy, morski i sliwkowy (chodź nie mam za dużo ubrań w tych kolorach) raczej ubieram się minimalistycznie, latem zwracam większa uwagę na biel ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie podążam za modą i ubieram się w stonowanych kolorach, które uwielbiam. Jednak ta jasna sukienka i niebieska spódniczka są genialne. Haha tą spódniczkę też posiadam :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądacie :) Macie super bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przerzuciłam się na takie kolorki i brzoskwinia oraz mięta jak najbardziej mi odpowiadają :) Świetny blog, dodaje do obserwowanych! :)

    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie pastelowe kolory, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool looks! Thank you for visiting my blog, follow you))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dobory kolorów i stylizacji!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/tiesto-ft-vassy-secretspoppy-lovers.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzoskwiniowa delikatność to zdecydowanie kolor, który króluje w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger