6/14/2016 06:00:00 AM

Co ukrywa nasza szafa?

Może kogoś z was spotkała podobna sytuacja. Postanawiacie zrobić porządek w swojej szafie,  oddać za małe ubrania, sprawdzić w czym chodźcie w czym nie. I nagle spośród tych dobrze znanych wam ciuchów wyławiacie jakąś kompletną nowość. 



Nie macie pojęcia skąd to ubranie jest i jak znalazło się ono w waszej szafie, ale wiecie jedno. Bardzo wam się owa rzecz podoba, chociaż wcześniej nie mieliście pojęcia o jej istnieniu. 
Nas spotkało to kilka razy podczas sprzątania, chociaż zdarzały się przypadki, że mimo iż znalazłyśmy jakąś fajną rzecz to okazywała się ona za mała.  Albo zwyczajnie nie była fajna, bo tak też się zdarzało. 
My was naprawdę zachęcamy do takiego porządnego przetrząśnięcia szaf ubraniowych (Chyba, że macie w nich wieczny porządek i znacie każdy ciuch, który macie.  Ale czy to jest możliwe?  :D), bo czasem może nas ona nieźle zaskoczyć swoją zawartością. 

Obiecana sesja w pastelowych kolorach :)

Zresztą podobnie jest, jak macie ogromną chęć kupienia sobie jakiegoś ubrania. Może za nim pochopnie wydacie te parędziesiąt, lub więcej, złoty warto zajrzeć do szafy. My już nie raz ,dzięki temu, zaoszczędziłyśmy pieniądze, bo znajdowałyśmy niemal identyczne rzeczy.


W każdym razie porządkowanie szafy to bardzo fajna sprawa. Raz, że możemy zapanować nad ubraniami, których niektórzy mogą mieć naprawdę dużo. Dwa - może spotkać nas jakaś miła niespodzianka, gdy znajdziemy extra rzecz, o której wcześniej nie mieliśmy bladego pojęcia. Trzy - możemy zaoszczędzić pieniądze, bo może się okazać, że coś co chcemy kupić leży w naszej szafce.

Czy was czasem też zaskakuje zawartość waszej szafy? Czekamy na Wasze odpowiedzi w komentarzach :)
Do następnego napisania 
Magda i Mania

21 komentarzy:

  1. Zawartość mojej szafy czasami mnie zaskakuje :) od czasu do czasu właśnie robię porządki, najczęściej co każdą porę roku i wtedy jest rozczarowanie, bo nie mam ubrań idealnych na daną porę. Te które kiedyś lubiłam są albo za małe, albo mi się już całkiem nie podobają :( zostaje tylko nie wiele ubrań. Czasami jednak odkryje coś w czym byłam tylko raz i potem w tej bluzce czy spodniach zaczynam częściej chodzić ^^ moja szafa jest zaskakująca

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie zagłębiajcie się w szafę za daleko, bo jeszcze traficie do Narnii ;)

    Inna spraw, że mi częściej gubią się ubrania niż pojawiają.
    Pozdrawiam,
    Alicja, recenzja-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy :D czasami też, otwierając szafę wynajduję nowości :D haha!
    macie ochotę na wspólną obserwację ?: ) jeśli tak, dajcie znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję również! <3 i z całego serducha dziękuję za kliki :*

      Usuń
    2. Dziękuje i nie ma za co :)

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy tak nie miałam, że znalazłam coś całkiem nowego w szafie. Jednak, czasami może tak się zdarzyć.
    Ciekawy post :3
    Pozdrawiam, Livv!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie! Prześliczny kolor spodni, naprawdę cudowny *o*

      Usuń
  6. Piękne stylizacje, bardzo ładne zdjęcia..biała bluzka z frędzlami wpadła mi w oko jest świetna :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje zapraszam do mnie http://marylooks.blogspot.com/ :) pozdrawiam i miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :) i to prawda czasami w szafie można znaleźć perełki. Temat mi bliski, bo właśnie ostatnio robiłam porządek w szafie i znalazłam sporo ciuchów o których zapomniałam, a teraz mają drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio robiłam porządek w swojej szafie i pozbyłam się wielu niepotrzebnych rzeczy. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ja w mojej szafie znajduje czasem takie rzeczy , w których nie chodziłam z 4 lata nawet
    ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie czasem tak wygrzebać jakieś fajne ciuszki z szafy ;) dodatkowo bardzo fajnie w ni cv wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely look!
    I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger