6/24/2016 06:00:00 AM

5 trendów

Od niedawna zauważyłyśmy 5 trendów, które opanowały letni świat mody. W trakcie tego  sezonu możemy zobaczyć wiele osób, które w swoich stylizacjach wykorzystują przedstawione przez nas must have'y.

1. Koronka
Jak mogliście zauważyć wiele dziewczyn ubranych jest w bluzki, topy czy krótkie spodenki wykończone koronką. Jest to bardzo delikatne wykończenie, które dodaje lekkości naszej stylizacji.



2. Topy
Obcisłe topy królują we wszystkich sklepach, w tym sezonie. Pasują praktycznie do wszystkiego - długich spodni, krótkich spodenek czy spódniczek. A dostępne są w wielu wzorach i kolorach.



3. Frędzle
Frędzle jak i sam styl bocho są dziś bardzo pożądane na rynku modowym. Możemy je znaleźć na bluzkach, narzutach, butach oraz torebkach.



4. Wiązania
Oprócz zwykłych frędzli czy rozcięć z tyłu bluzki, bardzo modne jest wiązanie supełkowe. Fajnie urozmaica to nawet najzwyklejszą koszulkę.



5. Wycięcia na ramionach
 W ostatnim czasie królują rozcięte ramiona. W większości występują na bluzkach, ale można znaleźć taką sukienkę lub sweter.




Piszcie nam w komentarzach co sądzicie na temat trendów królujących w tym sezonie letnim! Czekamy na Wasze opinie.
Do następnego napisania Mania i Magda

13 komentarzy:

  1. Mi wszystkie trendy bardzo się podobają i idealnie pasują do mojego stylu :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystkie trendy tego sezonu! Może cullote są jeszcze dla mnie trochę nieodkrytym tematem, ale poza tym, jest świetnie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trendy, które pokazałyscie naprawdę mi się podobają! Ja też zauważyłam, ze ostatnio królują wiązania, frędzle i koronki. Jak za koronkami nie przepadałam, tak teraz bardzo mi się podobają i to wcale nie chodzi o to, że są modne ;) W te wakacje postanowiłam się zaopatrzyć w bluzkę bez ramion i bluzkę z wiązaniem z przodu :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także planujemy zaopatrzyć się w bluzki bez ramion :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Najbardziej z tych trendów podobają mi się frędzle

    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, teraz te trendy są widoczne, nie tylko u blogerek, ale u ludzi w normalnym codziennym otoczeniu :) Ja osobiście uwielbiam koronkę i różnego rodzaju topy :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham topy! <3 Ślicznie wyglądasz w każdej stylizacji. ♥

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to, jednak wymieniłabym wiele, wiele innych tegorocznych trendów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja definitywnie najbardziej z tego lubię wycięte ramiona <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trendy oprócz koronki do mnie przemawiają :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trendy jak najbardziej sama mam dużo koronek, wiązań i topów :D
    pozdrawiam :D

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the fringe and off the shoulder))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. To definitywnie trendy tego lata! Super post x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger