5/16/2016 06:00:00 AM

Ubrania od Halens

Wczoraj kurier przywiózł nam paczkę z zamówionymi ubraniami ze sklepu Halens.pl. Jak wiecie wygrałyśmy bon do tego sklepu, więc jak najszybciej zrobiłyśmy zakupy i już po tygodniu cieszyłyśmy się z dopiero co, przybyłych rzeczy. Od razu poszłyśmy zrobić zdjęcia, a przy okazji napisać wam o plusach i minusach zamówionych ubrań.




Paczka przyszła naprawdę ładnie zapakowana. Zamówiłyśmy sobie po parze spodni oraz koszulki na bardziej letnie dni, bo obie bez rękawów. Dużym plusem jest załączona karta reklamacyjna. W razie pomylonego rozmiaru itp. można od razu ją wypełnić i ładnie odesłać zamówioną rzecz. W naszym przypadku nie było to konieczne, chociaż miałyśmy na samym początku pewne obawy dotyczące rozmiaru.


MG: Moje spodnie przyszły w rozmiarze 32, a miały być XS czyli 34, ale rozmiar był taki jak powinien, więc jestem zadowolona ze spodni. 

MN: Na szczęście mniejszy rozmiar Magdy nie okazał się problemem i spodnie były dobre. Moje również pasowały idealnie.  Przyszły w rozmiarze S, czyli standardowo i poprawnie 36.


MN: Jedyne co można nazwać minusem, chociaż to raczej zły opis na stronie to wysokość spodni. Moje spodnie na zdjęciu wyglądały na znacznie wyższe, jak na spodnie z wysokim stanem. Jednak dostałam najzwyklejsze spodnie imitujące wysoki stan. Nie narzekam, bo i tak mi się podobają, a w opisie nie było napisane czy mają wysoki stan czy nie, jednak zdjęcie mnie zmyliło. Dlatego radzę wam zwrócić uwagę na opis, gdybyście kupowali coś na Halens, żeby potem nie było niespodzianki :)


Z bluzek obie jesteśmy bardzo zadowolone. Piękne wygodne i z ładnym wykończeniem. 
MN: Ja zamówiłam taką czarno-białą idealną do spodni. Jest naprawdę przecudna i czuję, że będę w niej naprawdę dużo chodzić. Z tyłu ma też piękne wcięcie.  Widać, że bluzka była robiona z ogromną precyzją. 

MG: Ja wybrałam sobie niebiesko białą bluzkę z rozcięciem na plecy z tyłu bluzki. Gdy zobaczyłam ją na żywo wyglądała jeszcze ładniej niż w sklepie, bo wzory, które na niej widnieją są bardzo wyraziste.


Przesyłka doszła w wyznaczonym czasie, więc to jest plus. Co do samych cen sklepów, my miałyśmy bon, więc dużo nie zapłaciłyśmy jednak same ceny są tam dość wysokie. Oczywiście mają tam do wyboru wiele marek oraz zakładkę z przecenami, więc rozpiętość cenowa jest dość duża. W przecenach jednak można znaleźć naprawdę fajne rzeczy w dobrej cenie.


Sklep ocieniamy naprawdę dobrze. Szybka dostawa, fajne rzeczy. Możemy dać 9/10 ze względu na te kilka mankamentów, o których wspomniałyśmy. Ale nie jest to nic aż tak znaczącego.


To tyle od nas. Zachęcamy was do zakupów na Halens.pl i czekamy na wasze komentarze dotyczące stylizacji :)
Do następnego napisania!
Mania i Magda!

15 komentarzy:

  1. Przyjemne stylizacje, ślicznie wyglądacie :)
    zapraszam do siebie http://monica280497.blogspot.com/2016/05/stylizacja-okazjonalna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory na obu bluzeczkach spodobały mi się! Szkoda tylko, że w ogóle jakieś pomyłki zaszły, ale na szczęście wszystko jest w porządku :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczyh wybralyście- bardzo ladnie wyglądacie dziewczyny :)
    A z tymi ich rozmiarami, to niestety już tak bywa, ja noszę S, a musialam zamowić od nich L hehehe


    czy mogłabym Was prosić o klik spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało piszcie :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bluzki. Gratuluje wygrania bonu, kochane <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzka w czarne wzory mnie zauroczyła !

    Moge prosić o poklikanie w linki w tym poscie? Będę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również :D
      Jasne, już poklikane :)

      Usuń
  6. Świetne stylówki! :)

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ta biało-czarna bluzka jest prześliczna!

    http://nellyyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger