5/26/2016 06:00:00 AM

Pastelowe kolory

Ostatnimi czasy na rynku modowym pojawiło się mnóstwo rzeczy w kolorach pastelowych.  Tak wielki "bum" na pastele wywołała firma Pantone, która co roku wydaje swoje własne kolory, które zazwyczaj wyznaczają trendy w modzie. W tym roku kolorami tymi były Rose Quartz, czyli pudrowy róż oraz Serenity - pastelowy niebieski. 
W tych kolorach znajdziemy nie tylko ubrania,  ale również dodatki, takie jak okulary czy torby. Oprócz tego, że Serenity i Rose Quartz są bardzo modne to dodatkowo idealnie się ze sobą komponują. Stylizacja, w której wykorzystamy tylko te dwa kolory, będzie piękna,  elegancka i nic nie będzie się ze sobą gryzło. Oczywiście w połączeniu z nimi sprawdzi się jak zwykle nasza klasyczna czerń oraz biel.


Pierwszy ogromny hit pastelowy wybuchł w 2014r. ale jak widać moda lubi się powtarzać. My same już powoli zaopatrujemy się w pastelowe ubrania i niebawem pojawi się w nich sesja. Mamy nadzieje, że uda nam się wyszukać jakieś fajne rzeczy :D


Nasze stylizacyjne propozycje widzicie powyżej. Czekamy na Wasze opinie na ich temat.
Mania i Magda! 

10 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenia fajne, chociaż nie moje kolorki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku *0* Jakie genialne stylizacje <3 Uwielbiamy pastelowe kolorki. Tez prowadzimy bloga we dwie :) Jesteśmy siostrami, bliźniaczkami. Bardzo mocno zapraszamy do siebie. Mamy małą prośbę :) Czy mogłybyście poklikać u nas w linki ? ;3 Miłego wieczoru :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię pastele ale jakiś dziwny szał się teraz zrobił i wszystkie laski się na nie rzucają do tego stopnia że stały się one (w sensie kolory) nieco... przereklamowane. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie do końca widzę się w tych kolorach, ale bardzo mi się one podobają :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio strasznie lubię pastelowe kolory. Choć jeszcze się nie przemogłam i nie zamieniłam swojej czarnej garderoby na pastelową to już jestem w stanie zachwycać się takimi kolorami w stylizacjach innych. Może mi to jeszcze przyjdzie. W końcu zbliża się lato ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecamy zaopatrzyć się w pastelowe rzeczy :) Zwłaszcza w lato gdy będzie gorąco nie będą tak przyciągać słońca jak czerń :)

      Usuń
  8. Bardzo popularne są pastelowe kolory :) Super blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię pastelowe kolory, ale niestety nie są dla mnie.
    Moja blada cera i pastele powodują, że znikam zupełnie...
    Szczególnie podoba mi się stylizacja druga.

    Pozdrawiam i czekam na wasze stylizacje ;)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger