4/07/2016 06:00:00 AM

Używanie stempli

Dzisiejszy post trochę humorystyczny.

Chciałyśmy wam przedstawić jak korzysta się ze stempelków do paznokci, ale nie traktujcie tego filmu jako typowego poradnika. Ma on raczej na celu przedstawić cały ogólny proces, a niż dokładnie nauczyć was tworzenia stemplowych wzorów.




Właściwie stworzyłyśmy ten film, by przetestować program VivaVideo. Efekty jakie możemy nim uzyskać widzicie powyżej. Jest to program dostępny na telefonach z Androidem w Sklepie Play. Przy tworzeniu tego filmu naprawdę się uśmiałyśmy. Program zdecydowanie polecamy. Na szybkie przeróbki w telefonie naprawdę fajny, z wieloma funkcjami i efektami.

A skoro dziś polecamy i oceniamy to zaprosimy was jeszcze na stronę ddob.com.


MagyMany już działa na tym portalu i was również do tego zachęcamy :) 
Z tego co zauważyłyśmy, po zalogowaniu się tam przybyło nam paru nowych czytelników i jest nam z tego powodu bardzo miło. Jeśli wy nie macie jeszcze tam konta to zachęcamy was do jego założenia. Portal jest naprawdę pierwszej klasy, można reklamować własne wpisy i przeglądać cudze na różne tematy. Na pasku bocznym bloga macie link do naszego konta, zachęcamy do obserwowania nas na ddob.com. Dodatkowo organizują oni teraz konkurs, dlatego zachęcamy was do udziału :) LINK DO KONKURSU



To tyle od nas!
Do następnego napisania!
Mania i Magda!



8 komentarzy:

  1. Ciekawa ta opcja, chodź ja w swojej lumi na pewno nie mogę
    jej mieć, nie wiem czemu lumie są pozbawione wszystkich fajnych
    aplikacji, dobrze że chociaż instagram działa :D a konto na ddob
    mam już od dawna :)
    pozdrawiam cieplutko!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nigdy nie wychodzą stempelkowe ozdóbki :/ Fajny filmik, choć może następnym razem zrobiłam lepsze zbliżenie na paznokcie :)
    Poleciłam Wasz blog jak obiecałam u mnie w nowym poście ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za poradę i za polecenie bloga.

      Usuń
  3. Po szczerości to jeszcze nigdy nie próbowałam ozdabiać paznokci stemplami :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero niedawno przestałam obgryzać paznokcie, więc na razie nie zamierzam z nimi eksperymentować za bardzo. :D Konto na ddob niedawno dopiero sobie założyłam.

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy paznokci nie stemplowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog! Zaobserwowałam :3

    http://ratilcia-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno spróbuję zrobić *.*

    lennie-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger