4/26/2016 06:00:00 AM

KONKURS - "Jestem szczęśliwy gdy..."

Witajcie!

Dziś nareszcie długo przygotowywany przez nas post, ponieważ dotyczy on KONKURSU! Postanowiłyśmy zorganizować dla was konkurs. Zadanie jest bardzo proste, jednak wymaga od was, chwili zastanowienia.  Konkurs trwa od dziś, aż do 11 maja.Wyniki 12 w ciągu dnia.



Do wygrania mamy dla was zestaw do robienia stempelków (Post na ich temat znajdziecie na naszym blogu), w którego skład wchodzą:

* Stempel,
* Zdrapka,
* Blaszka ze wzorem,
* Sonda,


Skoro nagroda została już przedstawiona czas na zadania konkursowe:

1. Należy zaobserwować naszego bloga,
2. Jeśli posiadasz bloga musisz zamieścić na nim baner konkursowy (KLIK) z linkiem odsyłającym do konkursu,
Macie link do banera, bo z bloga nie można kopiować.
3. W komentarzu napisać iż zapoznałeś się z regulaminem oraz pod jaką nazwą obserwujesz bloga.
4. W dalszej części komentarza dokończ zdanie: "Jestem szczęśliwy/wa gdy..." oraz wytłumaczenie dlaczego.

Wzór komentarza:
1. Obserwuję jako:
2. Link do bloga z banerem/nie posiadam bloga
3. Akceptuję regulamin
4. Jestem szczęśliwy/wa gdy...

Myślimy, że zadanie nie jest bardzo trudne i liczymy na waszą aktywność. Poniżej podajemy poszczególne punkty regulaminu:

1. Biorąc udział w konkursie musisz liczyć się z tym, że w razie wygranej musisz mailowo podać nam swój adres. 
2. W momencie nie spełnienia któregoś z zadań konkursowych, osoba nie będzie brana pod uwagę, przy rozstrzyganiu konkursu.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za zaginięcie paczki z nagrodą na poczcie.
4. Wasze dane nie zostaną nigdzie udostępnione. 
5. Jurami w konkursie są właścicielki bloga: magymany.blogspot.com czyli Magda i Mania.
6. Konkurs nie jest sponsorowany, nagrody zakupiłyśmy same.


Do następnego napisania
Mania i Magda

11 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w konkursie! Nie jestem do końca pewna do czego służą te stempelki czy jakoś tak więc nie biorę udziału, ale życzę powodzenia!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym dole bloga w polecanych jest post dotyczący stempli :) Zachęcamy do Przeczytania :)

      Usuń
  2. Świetne stemple!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgłaszam się, ale chciałam napisać, że jestem szczęśliwa, bo hoduję szczury :3
    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapoznałam się z regulaminem, obserwuję jako Agata Gamili, nie posiadam bloga. Jestem szczęśliwa, gdy najprzystojniejszy chłopak w Szczecinie powie mi "Hej" lub "cześć"

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim!
    ♥♥♥
    Nominowałam Was do bloga
    http://maguarro.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapoznałam się z regulaminem.
    Obserwuję bloga jako: Juliet K
    Baner: julieteverything.blogspot.com
    Jestem szczęśliwa, gdy zamknę się w pokoju, założę słuchawki i słucham mojej ulubionej piosenki. Wtedy wszystkie myśli w mojej głowie wylatują i mogę się zrelaksować. Jestem szczęśliwa, gdy razem z moją przyjaciółką spacerujemy, gadamy, wygłupiamy się, robimy śmieszne zdjęcia. Jestem szczęśliwa, gdy widzę uśmiech bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Gosia Woźniak

    Baner na blogu: http://body-hair-life.blogspot.com

    Akceptuję regulamin.

    Jestem szczęśliwa, gdy jetem z moimi przyjaciółmi. Uwielbiam spędzać z nimi czas. Wtedy zawsze się coś dzieje - wygłupy, imprezy, kompromitacje. Z nimi wszystko jest radośniejsze. Przy nich zapominam o troskach, problemach, czuję się błogo i spokojnie. Nawet, gdy ich długo nie widzę to potem jest tak jakbym opuściła ich wczoraj. Kocham ten stan, kocham czuć się tak jak czuję się przy nich, kocham być szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger