4/01/2016 08:50:00 AM

Kolorowanki dla dorosłych

Dziś poruszymy temat kolorowanek dla dorosłych, których nazwa jest właściwie bezsensowna, bo w głównej mierze kupują je nastolatki. (Choć nie przeczymy,  że znajdują się wyjątki)
Świat oszalał na ich punkcie. Są praktycznie w każdej księgarni, kiosku czy nawet w Biedronce. Jest ich coraz więcej, a tak naprawdę przez to stają się coraz mniej oryginalne.




Mn: Ja mam takie cztery kolorowanki. W sumie nie mam w nich zbyt dużo pokolorowanych stron, ale po prostu lubię je mieć. Właściwie  90% tego typu kolorowanek to wzory kwiatowe i tego typu rzeczy.  Dlatego jedną z bardziej oryginalnych jest ta z HP. Ja jako potteromaniaczka musiałam ją posiadać i na całe szczęście dostałam ją pod choinkę. 
Na pewno z czystym sumieniem mogę wam ją polecić. Co do reszty? Są piękne, estetyczne i maja cudowne wzory, ale...
Praktycznie niczym się od siebie nie różnią. Dlatego nie warto kupować kilku naraz. Jeden tajemny ogród spokojnie wam na naprawdę długo wystarczy.

Mg: Sama nie posiadam kolorowanki odstresowującej, ponieważ siedziałabym przy niej cały dzień.Ale już w dzieciństwie kochałam takiego typu rzeczy, więc rozumiem to zainteresowanie. Już widzialam wiele takich kolorowanek u koleżanek i wiem, że są prześliczne i mają wiele elementów do pokolorowania. Polecam, bo to naprawdę fajny sposób na relax.


Jeśli chodzi o cenę to te większe kosztują około 30 zł,  zaś ta mała dostępna w Biedronce sprzedawana jest za 7 zł. 

Co do ich działania antystresowego to faktycznie, gdy człowiek wciągnie się w takie kolorowanie to się wycisza i uspokaja. Można w sumie zapomnieć o całym świecie i kolorować przez wiele godzin. O ile wasza ręką to wytrzyma :p

Mn: Ogólnie według mnie takie kolorowanki to fajny pomysł, ale autorzy powinni być bardziej oryginalni. Tutaj sam talent już nie wystarczy. Trzeba mieć pomysł. W sumie sama zastanawiałam się nad tym  czy kiedyś nie wydać takiej kolorowanki, ale najpierw musiałabym wymyślić coś naprawdę fajnego i niepowtarzalnego. 

Mg: Osoba tworząca takie kolorowanki,  musi myśleć o tworzeniu w sposób piękny,  a nie śmieszny, dziecinny,  jak kolorowanki dla dzieci. Może dlatego większość kolorowanek antystresowych jest we wzorze kwiecistym. 



A wy co sądzicie o takich kolorowankach?  
Czy w ogóle warto je kupować, a może uważacie że kolorowanie ich to marnowanie czasu?
Czekamy na Wasze opinie w komentarzach!
Magda I Mania :)

24 komentarze:

  1. Świetny post! Chciałabym mieć kolorowankę z HP Ale najpierw skończę swoje :3 mam Animorphię, Doodle Invasion i Radość. Uwielbiam je Kolorować ^-^

    Hmm, nie wiem czy głównie nastolatki. Bardzo dużo dorosłych je koloruje (są nawet grupy na fb - tam są głównie dorośli.

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę grupy? Ja spotkałam się może z dwoma osobami dorosłymi, a w mojej okolicy to mają je same dziewczyny z podstawówki czy gimnazjum :) Może to od regionu zależy xD
      Powodzenia w kolorowaniu!

      Usuń
    2. Są grupy "kolorowanki dla dorosłych" itp. Jestem w jednej i myślałam ze to będzie tak ze sobie kolorują tak jak ja czasami, a tu mają po 30 kolorowanek i niewiadomo ile kredek .-

      Usuń
  2. Lubię oglądać wykonane prace natomiast same wykonanie to nie moje hobby :P Nie mam tyle cierpliwości :(
    Obserwuję ;D
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się na nie nie zdecydowała, ale to ze względu na to, że nie mam cierpliwości do małych elementów i na pewno by mnie to nie odstresowało. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda. Może się skusze :)


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie takie kolorowanki tylko by bardziej zirytowały a nie odstresowały. :D Jednak tą z Pottera bym zakupiła z chęcią z samej miłości do tej serii :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama posiadam wiele kolorowanek i od dłuższego czasu zastanawiam się na te, które pokazałaś w poście. Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooo! Ja mam tylko jedną książkę z kolorowankami, choć mi to wystarcza, to po przeczytaniu twojego posta chcę mieć ich więcej!!
    http://angelll-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne kolorowanki :D
    mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam wszystkie kolorowanki z biedronki i jestem mega zachwycona. Osobiście, najlepiej koloruje mi się je jak oglądam jakiś film, albo poza domem gdy czekam na przykład na autobus. W wolnych chwilach jednak wolę sama coś narysować xD Mimo to uważam, że są świetne i cieszę się, że się na nie skusiłam, choć długo się przed nimi wzbraniałam :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez byłam do nich sceptycznie nastawiony ale ostatecznie bardzo mi się spodobały, chociaż też wolę normalnie sobie porysować :)

      Usuń
  11. nie jestem pewna, czy korzystalabym z tego, ale chyba ta potterowa musze miec!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne kolorowanki :D ale to nie należałoby do mojego hobby natomiast lubię oglądać tego typu prace :) pozdrawiam :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie wygląda, chyba zastanowię się nad zakupem!
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje koleżanki na nudnych lekcjach je robią ;D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam sobie jedną w wakacje z myślą, że to będzie moja ucieczka przed nauką do matury, jednak nie ma czasu na kolorowanie każdej kreseczki, kropki na inny kolor. Trochę monotonna praca, ale rozluźnić się można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to faktycznie monotonna praca, ale ja też lubię sobie po kolorować trochę przed jakimś sprawdzianem:) Można się uspokoić i odstresowac :)

      Usuń
  16. bardzo podobaja misie takie kolorowanki, są super!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Może spodoba Wam się taki pomysł?

    Marzy mi się cały pokój w kolorowankach, albo chociaż jedna ściana. Tapeta! W sklepie Lotari wpisać w wyszukiwarkę 'colouring pattern' - wyjdzie z tego mnóstwo grafik. wystarczy wybrać jedną i wpisać wymiary. Nie wiem tylko jak ogarnąć taką wielką kolorowankę, chyba trzeba byłoby zarwać nockę :D

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger