4/20/2016 06:00:00 AM

Harry Potter Tag

Dziś mamy dla was specjalny tag! Zresztą to nasz pierwszy tag na blogu, więc mamy nadzieję, że wam się spodoba. Może być trochę śmiesznie. Każda z nas osobno będzie odpowiadać na pytania!



Pytania ogólne:


1. Ulubiona książkowa część HP? 
Mn: "Więzień Azkabanu", bo mam ogromną słabość do Huncwotów. Chociaż zastanawiałbym się tez nad "Księciem Półkrwi"...
Mg: Niestety nie czytałam żadnej z nich, ale według okładki to "Zakon Feniksa" (Ilustrator: Jonny Duddle).

2. Najgorsza część książkowa HP?
Mn: Wszystkie uwielbiam,  ale najgorzej jest napisana 1 część.  Pod względem ilości opisów itp. Po prostu Rowling pisząc kolejne tomy rozwijała się.
Mg: A najgorsza według okładki (wyżej podanego autora) "Insygnia Śmierci".

3. Ulubiona filmowa część HP?
Mn: "Czara Ognia" i "Książę półkrwi" :D Uwielbiam Rona na pozycji obrońcy xD I kocham Fleur i te książkową i filmową. 
Mg: Najlepsza część to "Harry Potter i Kamień Filozoficzny".

4. Najgorsza filmowa część HP?
Mn: Niestety "Więzień Azkabanu" przez całkowite pominięcie wątku z mapą Huncwotów. A szkoda, bo książka najlepsza. 
Mg: A najgorsza część to "Książę Półkrwi".


Postacie:


5. Ulubiony Weasley? 
Mn: Trudne pytanie, ale chyba Fred. Choć może będę solidarna i wybiorę Ginny? No nie wiem sama xD
Mg: Najbardziej spodobał mi się Ron, ponieważ trzymał się blisko Harry'ego. 

6. Ulubiona postać żeńska? 
Mn: Luna! Bo nikt nie mógł jej zrozumieć tak jak mnie xD I nie przejmowała się niczym. Lubię też Fleur za tą miłość do Billa,  że mimo przeciwności była z nim cały czas :)
Mg: Profesor McGonagall, nauczycielka transmutacji.

7. Ulubiona postać męska? 
Mn: Syriusz! O matko najcudowniejszy na świecie. I te jego prawdy życiowe xD
Mg: Najbardziej podobał mi się Hagrid, ponieważ był bardzo sympatyczny i brzydki ( co dodawało mu śmieszności).

8. Ulubiony czarny charakter? 
Mn: Bellatrix,  jej chyba nie da się nie lubić :D
Mg: Tak jak osoba powyżej.

9. Ulubiony profesor? 
Mn: McGonagall,  surowa, ale serio świetna babka. A pozatym Maggie Smith dodatkowo dodaje takiego charakteru tej postaci.
Mg: Profesor McGonagall, bekowa.


Wolałabyś? 


10. Umyć Snape'owi włosy, czy słuchać przechwałek Lockharta przez cały dzień? 
Mn: Słuchać przechwałek Lockharta.  Nienawidzę Snape'a,  niech nawet się do mnie nie zbliża. 
Mg:Słuchać Lockharta, nie będę myć nikomu włosów.

11. Wyzwać do walki Bellatrix w dobrym humorze,  czy rozwścieczoną Molly? 
Mn: Molly nigdy by się na mnie nie wściekła xD Ona krzyczała tylko na swoje dzieci.
Mg: Rozwścieczoną Molly, ponieważ jest dobra i wątpię, aby mnie skrzywdziła.


12. Przyjechać do Hogwartu Hogwart's Expressem, czy latającym samochodem? 
Mn: pociągiem,  bo mam lęk wysokości.
Mg:Oczywiście, że latający samochodem, na pewno miałbym niezwykłe przeżycia.

13. Pocałować Voldemorta, czy uraczyć Umbridge kąpielą z bąbelkami?
Mn: Rozumiem,  że dopuszczalny jest pocałunek z młodym Tomem? Bo jeśli tak to odpowiedź jest oczywista xD
Mg:Tak jak osoba powyżej.

14. Dosiąść Hipogryfa, czy przelecieć się błyskawicą?
Mn: Błyskawicą,  bo boje się zwierząt. Zwłaszcza kotów. ..
Mg:Wolałabym błyskawice, większa możliwość przeżycia ;)


Książka, a Film:

15. Coś czego nie było w filmie,  a powinno się w nim znaleźć? 
Mn: Irytek!  Zdecydowanie największą błąd,  że go usunęli. 
Mg: Brat bliźniak Hermiony (Emmy Watson).

16. Gdybyś mógł wybrać jedną część,  która została by nakręcona ponownie,  która część to by była? 
Mn: "Więzień Azkabanu" z powodu usuniętego wątku z mapą Huncwotów. I zmieniłabym Dana, wiem, że ogólnie fajny z niego Harry, ale Darren Criss był by lepszy XD
Mg:Byłaby to  "Komnata Tajemnic".


Hogwart:


17. Jaki byłby twój patrons? 
Mn: Koń, podobnie jak Ginny :)
Mg:Kot ;)

18. Które z insygniów śmierci wybrałabyś?
Mn: Peleryne Niewidke.
Mg: Różdżkę.

19. Na jakiej pozycji grałabyś w drużynie Quidditcha? 
Mn: Ścigający, lubię strzelać gole xD
Mg:Szukający.


20. Do którego domu przydzieliła cię tiara na Pottermore?
Mn: Hufflepuffu i jestem z tego dumna :)
Mg: Nie mam tam konta.

21. Który przedmiot najbardziej by ci się spodobał? 
Mn: Quidditch i transmutacja.
Mg: zielarstwo i wróżbiarstwo.

22. Którego zaklęcia chciałabyś koniecznie się nauczyć? 
Mn: Protego!  Jak nie będę umieć walczyć to przynajmniej się obronie.
Mg: Alochomora, bo otwiera wszystkie drzwi, nawet sejfy ;)


23. Które zwierzątko wzięłabyś ze sobą do Hogwartu? 
Mn: Sowę,  jest praktyczna. 
Mg:Także sowę .

24. Z jaką osobą z Hogwartu zaprzyjaźniłabyś się najszybciej? 
Mn: Luna i Ginny, czuje, że byłyśmy zgraną paczką. 
Mg:z Ronem.


 Pozostałe:


25. Jeśli mogłabyś zmienić coś w obojętnie której części,  co to by było?
Mn: Neville byłby z Luną! Nuna forever ♡
Mg: To to, że Harry ma ten piorun na czole, czyli pierwszą część ;)

26. Ulubiony Huncwot? 
Mn: Syriusz! 
Mg:Syriusz Black.

27. Jeśli mogłabyś wskrzesić jednego bohatera, kto to by był? 
Mn: Kocham Syriusza,  ale wskrzesiłabym Freda,  całe życie było przed nim. Choć Syriusz też był młody,  ale jednak...
Mg:Wskrzesiłabym Dumbledore'a, ponieważ był bardzo mądry.

28. Insygnia śmierci,  czy Horkruksy? 
Mn: Insygnia. Nie mam zamiaru nikogo zabijać. 
Mg:Insygnia Śmierci.

29. Ulubiony pairing HP?
Mn: Doriusz,  ale to nie kanoniczny. A tak to Romione (Ron i Hermiona) i Jily (Lily i James, rodzice Harry'ego)
Mg: Romione.

30. Do jakiego domu najprawdopodobniej byś należała:
Mn: Hufflepuff
Mg: Do Gryffindoru.

Pytania zaczerpnięte z KLIK


I koniec! Mamy nadzieję,  że dotrwaliście do końca, i że tag się wam spodobał :D
To tyle z naszej strony! 
Buziaki i do napisania :*
Magda i Mania

10 komentarzy:

  1. Taaaaak, też się zgadzam, trzecia część książki jest wspaniała przez Mapę, co film całkowicie niemal omija. Naprawdę to był ogromny błąd. Do tego Irytek, dokładnie, pominęli tak wspaniałą postać dodającą uroku całej scenerii. Syriusz jest życiem! <3 Ogólnie Huncwoci!!! (Prócz Petera!) I Lil, Awww James i Lily, najlepsi! Tak Neville i Luna, byliby świetni. Też lubię Romione i szczerze, to nie widziałabym Hermiony z Harry'm, ona i Ron się uzupełniali, gdyż byli całkiem inni ;3
    Świetny tag! Oby tak dalej ;*
    Pozdrawiam, Livv
    {www.dryfujaca-lilia.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :)
    Zdecydowanie zgadzam się z tobą. Nienawidzę Petera, Hermiona z Harrym to było by moim zdaniem nieporozumienie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Heju. Zostałyście nominowane do kolejnego LBA na moim blogu. Zapraszam http://lucybloguje.blogspot.com/2016/04/lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja np. czytałam tylko książki, bo chciałam sama wyobrazić sobie Harrego, Hermionę, Rona i innych bohaterów, a także świat. Może kiedyś skuszę się na filmy, bo również mnie ciekawią. :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag mimo że nie przepadam za HArrym Poterem ;)

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny TAG chociaż Harry Potter to nie moja bajka. ;) Nigdy o nim nie słyszałam (o tagu oczywiście) :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag, nigdy o nim nie słyszałam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką Harrego Pottera, ale tag super :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się to czytało zwłaszcza, że jestem fanką :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog, bardzo mnie zainteresował!
    Karolina
    Mój blog: https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger