3/28/2016 09:51:00 AM

Serialowe szaleństwo - Biedronka!

Hej!
Przyznacie to szczerze!  
Chyba każda z dziewczyn w swoim życiu miała kiedyś obsesję na punkcie jakiegoś serialu. I myślę, że nie ma w tym nic złego o ile będziemy go oglądać z umiarem, a nie siedzieć do 3 nad ranem bo akurat wypuszczają nowy odcinek.

Nie to raczej nie jest zdrowe, ale mi na szczęście zdążyło się to może raz, ale teraz już się opamiętałam. Faza nocnych maratonów minęła, wiec mogę przyjść tutaj do was z taką małą recenzją - reklamą.


"Miraculum: Biedronka I Czarny Kot"
taki tytuł nosi serial, przez który zarywałam wiele nocy (gdyż nie posiadam Disney Channel i oglądam go na yt).
Gdybyście wy chcieli go obejrzeć to cały 1 sezon jest na YouTube z polskimi napisami.

Ale może najpierw zanim was zaproszę do oglądania powiem co nie co na temat fabuły,  bo to chyba najbardziej was interesuje. 

Główną bohaterką jest Marinette, zwykła gimnazjalistka.  Ale posiada ona swój sekret i gdy Paryż napadają złoczyńcy ona zmienia się w Biedronkę i ratuje wszystkich. 

No tak...taki opis też by mnie nie zachęcił, no ale trudno, może komuś uda się dotrwać do końca notki.

Marinette na codzień chodzi do klasy z Adrienem,  w którym się podkochuje,  ale on o tym nie wie. Oprócz tego jej najlepsza przyjaciółka jest fanką Biedronki i próbuje odkryć kto tak naprawdę kryje się pod maską. 


Drugim głównym bohaterem jest Czarny kot. Razem z Biedronką ratuje Paryż i cóż trzeba to przyznać, że raczej nie kryje się z tym, że Biedronka mu się podoba.
I tu właśnie jest ten moment.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bo Czarnym kotem jest ADRIEN! 

Tak właśnie Czarny kot kocha Biedronke. Biedronka to Marinette.  Marinette kocha Adriena, a Adrien to Czarny kot.
Czy można by stworzyć bardziej niesamowitą historię miłosną? 
Oczywiście ani Marinette nie wiem, że Adrien jest Czarnym kotem, ani on nie wie, że ona jest Biedronką. 

Oczywiście oprócz tych wszystkich miłosnych wątków mamy też fabułę. Bohaterowie przeżywają przygody, ich przyjaciele są źli(Są opętania przez Władcę Ciem) a oni ich ratują. 

Musze się wam przyznać, że nie jestem zbyt dobra w opisywania takich rzeczy i w sumie jak teraz czytam tą notkę to się zastanawiam czy sama zdecydowała bym się obejrzeć ten serial po jej przeczytaniu. 

Dlatego najlepiej jeśli sami się przekonacie! 
Podsyłam wam linka do pierwszego odcinka. Na kanale dziewczyny znajdziecie wszystkie po polsku. 
Jeśli link nie zadziała to dziewczyna nazywa się Bojówka1302. 

Na razie wypuszczono jeden sezon, czyli 26 odcinków, ale na początku Maja ma być premiera drugiego.



Mam nadzieję,  że ktoś dotrwał do końca :p
Jeśli już wcześniej słyszeliście o Biedronce i Czarnym kocie to piszcie w komentarzach. A jeśli dzięki mnie też wciągnęliście się w jego oglądanie to jeszcze lepiej!
Do następnego napisania,
Buziaki Mania!

16 komentarzy:

  1. Jak ja to kocham *.* jestem na 10 odcinku *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widocznie nie jestem sama :D

      Usuń
    2. Też się cieszę, że nie jestem sama :")

      Usuń
  2. najgorsze jak jeszcze kolejne odcinki nie zostaly opublikowane haha i wtedy czekasz i czekasz. a koncza sie w najlepszych momentach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A potem ludzie mówią, że oglądam bajki dla dzieci ;D no co 14-latka też może :") <33 Świetny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie xD Siostra mojej koleżanki ma 18 lat i to ogląda :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Również oglądałam ten serial, trzeba przyznac ze fabuła świetne ^^
    Swoją drogą sliczny blog na pewno zostane na dluzej <3
    http://wecanhaveadream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam obsesje na punkcie seriali :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od małego kocham bajki i seriale i chyba zostało mi tak do teraz! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm, brzmi ciekawie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Ciekawy serial :D Chyba zacznę go oglądać ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie!:)
    Zapraszam - www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się ciekawy, jednak nie mam czasu na oglądanie seriali :/
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale miło, że nie jestem jedyną osobą, która to ogląda! :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to, a oglądam od niedawna. Też założyłam dzisiaj blog o biedronie i kotku. Czarny Kot i Biedronka kroniki. Nie dziwcie się, jak nie będzie nic zapisane. Najpierw zaczynam od wyglądu a potem od pisania. siemka:****

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger