3/23/2016 10:00:00 AM

Miej pasję! Cz.1

Witajcie!
Wyjątkowo postanowiłyśmy napisać notkę dzieląc ją na dwie części. A dotyczyć będzie ona pasji. W pierwszej ja - Mania przedstawię swoją, a w drugiej Magda (o ile nie zapomni :D) swoją.

Pasja, Hobby, zainteresowania każdy inaczej to nazywa, dla każdego również oznacza to coś innego, ale jedno jest wspólne.  Wszystkim sprawia to przyjemność. Tobie nie? To chyba raczej nie jest to twoja pasja. To musi powodować,  że jesteś szczęśliwszy,  a w moim przypadku jest to sztuka, a raczej tworzenie jej i dzielenie się z nią światem.



Najbardziej lubię rysować. Kocham to. Najczęściej rysuje z wyobraźni,  ale zdarza mi się robić prace wzorowane czy portrety. 
Ogólnie mam potrzebę tworzenia. Nie potrafię usiedzieć w miejscu, bo muszę coś robić!  Scrapbooking,  malowanie czy tworzenie grafik komputerowych to mój świat, którego nikt mi nie odbierze. 


Ludzie zawsze się dziwią dlaczego wydaje tyle pieniędzy na kredki, markery i wiele innych rzeczy do rysowania. Pytają się czy nie szkoda mi pieniędzy? Nigdy w życiu. A czy wam szkoda pieniędzy na jedzenie czy ubrania? Tak, ja właśnie tak to traktuję. Wy nie możecie żyć bez jedzenia, jak nie mogę bez rysowania. 


To jest właśnie piękne w pasji, że nikt nie jest w stanie jej nam odebrać. Ona żyje dzięki nam i zawsze w nas będzie. Jest po prostu nieodłączną częścią naszego życia. 

Niektórzy czasem mówią "Wiesz jak tam wcale nie mam pasji..."

Każdy ma, tylko czasem nie zdajemy sobie z tego sprawy, albo odkrywamy ją dopiero po jakimś czasie, ale to nic złego. Życzę wam wszystkim dużo pasji, bo jest ona jednym z najważniejszych czynników naszego życia!  Rozwijajcie się i czerpcie z niej jak najwięcej radości! 

Muszę też przyznać,  że...
Jestem ciekawa o czym napisze Magda... 
Wiem, że interesuje ją wiele rzeczy, ale ciekawi mnie co jest jej największą pasją. Wstyd się przyznać ale chyba nie wiem xD



Mam nadzieję,  że dzięki tym notkom bardziej nas poznacie :)
Do następnego napisania! 
Mania

15 komentarzy:

  1. Świetny post :D
    Oj, znam ludzi bez pasji... Albo takich, których pasją jest granie na ps4... Trochę mi przykro gdy słyszę od dziewczyn z mojej klasy odpowiedź na pytanie co lubią robić w wolnym czasie. Większość z nich odpowiada "no chodzić na zakupy, kupować ubrania, pisać na telefonie"....

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w końcu każdy odnajdzie swoją pasję, a ci co grają no cóż...Może w przyszłości będą chcieli sami tworzyć gry? Nic nigdy nie wiadomo :p
      Tak pasja "pisanie na telefonie " xD haha ale też znam takich ludzi.

      Usuń
  2. Mam dokładnie to samo :D Te wszystkie kredki, markery itp. kosztują dużo, ale też mi się wydaję, że jeśli są to pieniądze wydane na pasję, to nic nie tracimy ;) BArdzo podoba mi sie rysunek promarkerami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękne, że potrafisz sprecyzować, co jest Twoją pasją ;)
    Ja... Niby wiem, ale w rzeczywistości chyba za dobrze nie wiem... Zawsze, kiedy podejmuję się jakiegoś zadania i coś mi nie wyjdzie, to dopiero po czasie do tego wracam. Albo porównuję się do innych. Wiem, że to źle... Ale taka już natura człowieka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu znajdziesz tą jedyną rzecz :) A z tym porównywanie ja mam tak samo i wiem, że to tak naprawdę do niczego nie prowadzi, dlatego od jakiegoś czasu próbuje nie patrzeć na to co inni robią lepiej niż ja bo to nie ma sensu. Czasem tylko się dołujemy. Trzeba być pewnym swoich możliwości i tyle :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Aaa czyżby rysunek Nialla? ♥ Pięknie rysujesz ;)
    Moją ogromną pasją jest taniec i śpiew ♥
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Niall :) Dziękuję!
      Ja uwielbiam śpiewać i tańczyć ale kiedy nikt nie patrzy, bo talentu w tych kwestiach niestety mi brak xD

      Usuń
  5. Jejku, jakie cudowne prace *.* Ślicznie rysujesz.
    Zapraszam Cię na KONKURS, do wygrania EOS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Konkurs idealny bo akurat Magda chciała kupić EOS :)

      Usuń
  6. O rany, zakochałam się... w Twoich kredkach :) U mnie tematyka podobna :)
    Piękne prace, macie talent!
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :D
    Tak ja tez je kocham XD Ale naprawdę musiałam się namęczyć by je zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem już kto to napisał, że zna ludzi bez pasji. Też takich znam. Jest to większość uczniów w mojej szkole. Ja jestem z tych co mają ich wiele i nie mogą się zdecydować na jedną. Rysuję, czytam, kocham oglądać filmy (pod warunkiem, że są dobre xd), grać (kiedyś chciałam mieć kanał na yt z grami), robić zdjęcia i jeszcze długo by wymieniać. Czasami nie wiem co powiedzieć, gdy ktoś się mnie pyta jaką mam pasje. Najlepiej wymienić jedną, żeby ktoś nie umarł z nudów, ale jak? :/ Mam nadzieję, że nie jestem jedyna. ;D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że masz wiele pasji. Może w przyszłości wybierając zawód połączysz je jakoś :) Ja oprócz tworzenia i rysowania kocham sport. Bardzo lubię śpiewać i szyć, ale to jednak rysunek jest na pierwszym miejscu :)

      Usuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger