10/06/2015 07:06:00 PM

Premiera ilustrowanego "Harry'ego Pottera"

Wreszcie nadszedł długo wyczekiwany przeze mnie dzień premiery pierwszego w historii ilustrowanego wydania "Harry'ego Pottera". Była to największa premiera książkowa w historii. Miała ona miejsce w ponad 20 krajach naraz i na szczęście Polska również się załapała.




Dzisiaj byłam na premierze. Czytano pierwszy rozdział i organizowano konkursy. Chociaż w większości były tam mniejsze dzieci to i tak dobrze się bawiłam.
Ja jako oddany Potteromaniak zamówiłam książkę na internecie,  lecz nie zdążyła dojść  ona przed premierą. A szkoda. 
Wydanie jest bardzo piękne i bogate w ponad 100 ilustracji autorstwa Jima Kaya. 
W ciągu kolejnych 6 lat ukażą się wszystkie części. Na każdą będzie trzeba czekać niestety rok :c
W książce dodatkowo wprowadzono również poprawki w tekście! 
Cena wynosi jedynie 60 zł.  Dlaczego mówię jedynie? Ponieważ w Wielkiej Brytanii przekraczała ona 120 zł.


Wrzucam wam kilka przykładowych ilustracji i czekam na wasze komentarze!
Mania!

7 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą recenzją! Z chęcią bym przeczytała, ale nie czytałam innych :)

    pozdrawiam xx
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :0 Gdybym nie miała wersji bez ilustracji pewnie bym kupiła! ♡Mój blog - Klik♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trzy różne wydania pierwszej części :D

      Usuń
  3. Po pierwsze nie przeliczam pieniędzy na funty. Tam jest inna waluta i jak sie zarabia w funtach to sie wydaje funty.
    Rowniez mialam isc na ta niby premierę w Wawie lecz musze przyznać ze moja osobe ta okładka wcale nie przekonała a w UK jest wiele różnych wydań tejże ksiazki i przyznać musze... Ciekawsze okładki.
    Jak dla mnie niwa wersja jest brzydko zilustrowana a pozatym to juz nie to samo co parenascie lat temu - co sie działo czekają na nowa kolejna czesc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że cena jest dostosowana do zarobków państwa, lecz w Polsce i tak spodziewano się wyższej ceny. Każdy ma oczywiście własne zdanie ale według mnie jest to jedno z najlepszych wydań. Np. Jonny'ego Duddle albo Kazu Kibuishi :) A ja niestety nie miałam szansy czekać pierwsze na premiery HP
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale super ilustracje *o* Dokładnie tak samo zaczarowane jak sam HP :D Super, że o tym napisałaś, może w przyszłości kupie.

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger