10/02/2015 01:40:00 PM

Moda na buty!

  Ostatnio rozpoczął się trend na Nike i Adidas.Większość osób woli Nike, ale jak można zauważyć Adidas też się rozkręca na rynku młodzieżowym.Na przykład buty typu Adidas Adria lub Adidas Zx Flux.

1 Adria                     2 Zx Flux






Nike nie wydał ostatnio jakiś super butów, ale dalej w modzie utrzymują się

                                               3 Roshe Run

           
Każdy chyba pamięta kiedy nastolatkowie tak szaleli za New Balance i Conversami. Sama szalałam za pierwszymi. 
                                                 4 Converse
                                                   5 New Balance
Mg: Ja sama najbardziej lubię New Balnce, conversy i roshe runy dlatego sama je posiadam, ale reszta też jest spoko. Skoro to buty sportowe to na pewno są wygodne, ale wątpię, żeby ktoś je nosił na biegi są raczej do chodzenia na co dzień .

Mn: Ja sama posiadam conversy w kolorze czerwonym i bardzo je lubię. Z innymi nie mam doświadczenia, ale bardzo podobają mi się New Blance. Może w przyszłości jakieś sobie kupię.  Za butami Adidas a za to nie przepadam. Wyglądają na ciężkie, ale każdy może uważać inaczej.



A wy jakie wolicie buty, a może zaintrygowały was podane wyżej. Napiszcie o tym w komentarzach.
                                                                      Magda i Mania . :)

10 komentarzy:

  1. Ja nie jestem zbytnio za Nike, może jako jedyna. :D Jednak bardzo podobają mi się te trzecie buty, ale nie jestem jakoś specjalnie zainteresowana w adidasach, wolę raczej ubrać botki na co dzień. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    scarlett-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie lubię adidasów, ale nike po prostu ubóstwiam, co prawda teraz noszę conversy ale to taki szczegół ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za komentarz !
    Mega blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuję buty nike :)

    Może obs za obs? Jeśli tak, to zaobserwuj i w komentarzu dopisz "obserwuję".
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma to co woli :)
    Girly-inspo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę glany lub slip-on latem. Zdecydowanie najlepsze buty. Btw, super muzyka, ale na bloga niezbyt pasuje.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Conversy air force i free run uwielbiam.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Convy zdecydowanie
    Tylko trampki
    Trampki 4ever

    Lubię jeszcze buty Rebooka, moim zdaniem są najwygodniejsze :3

    ♡Mój blog - Klik♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Convy zdecydowanie
    Tylko trampki
    Trampki 4ever

    Lubię jeszcze buty Rebooka, moim zdaniem są najwygodniejsze :3

    ♡Mój blog - Klik♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam fluxy i naprawdę są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger