9/28/2015 03:22:00 PM

Prosty sposób na letni Crop top!

Dziś mamy dla was mały tutorial. Może i jesień juz nadeszła ale na pewno będą jeszcze słoneczne dni, dlatego postanowiłyśmy zaprezentować wam jak w prosty sposób zrobić z dość nieciekawej bluzki Crop top.


1. Będzie nam potrzebna bluzka. Najlepiej taka, która ma w miarę ładny nadruk ale w kroju jest dość nieciekawa. Jak widzicie wyglądam w niej beznadziejnie! A skoro kocham Crop topy to właśnie w to zamienię tą bluzkę. 

2. Oczywiście potrzebne będą nożyczki i ołówek. 

3. Jeśli jest wam trudno to ołówkiem zaznaczcie miejsca cięcia. Ja jednak robiłam to na oko.

4. Odcinamy również drugi rękaw. 

5. Potem czas na kołnierz. Nie zrobiłam zbyt dużego wycięcia,  ale wszystko według uznania.

6. I rękawy i dekolt rozciągamy dzięki czemu krawędzie zwiną nam cie w takie małe ruloniki. 

7. Na koniec odcinamy dół. U mnie jest to trochę po przekątnej, bo tak zbudowana jest ta koszulka ale wy śmiało tnijcie po prostej.

8. I potem znów rozciągamy. 

Gotowa bluzeczka wygląda tak. Jak dla mnie wygląda o wiele lepiej niż na początku. Niżej macie jeszcze kilka innych propozycji ☺☺☺

Jeśli tutorial wam się podobał to zostawcie komentarz. Jeśli chcielibyście więcej rzeczy tego typu to również nas o tym poinformujcie! 

Mania I Magda

14 komentarzy:

  1. Super pomysł :)
    Zapraszam do siebie :D
    Brakuje mi 6 osób do wymażonej liczby :)
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Na pewno zajrzymy :) i również byłybyśmy wdzięczne za obserwacje :)

      Usuń
  2. Bluzka wygląda o wiele lepiej niż na początku!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. skorzystałam już :)

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ;) Pierwszy wygląda zupełnie inaczej niż przed przeróbką, o wiele lepiej ;)

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeróbce wygląda bluzka super! O wiele lepiej bez różu :) Czekam na więcej
    Panienka Livvi

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, więcej rzeczy takiego typu! :.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy wszystkim! Może niebawem pojawi się kolejny post z typu diy ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda *.* Ja jak dostanę maszynę to na pewno spróbuję zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy jest mega :)
    http://fridayp.blogspot.com/
    *ENJOY* Dobrej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń

Witamy cię!
Zostawisz nam komentarz?
O jak miło :) Chętnie też zajrzymy do ciebie!

Copyright © 2016 Magymany , Blogger